ik kom vaak genoeg buiten, ik heb juist het gevoel dat de kroeg jullie enige thuis isquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:58 schreef Biels het volgende:
Ik zal dit topic even samenvatten: TS is een retard die er geen flikker van begrepen heeft en een nare ervaring haar hele leven laat bepalen, gesteund door valse moraliteit en een heiliger-dan-de-rest mentaliteit.
Kom eens buiten en zie dat alles wat je roept onjuist is. Slotje.
Ze is inderdaad erg selectief in het geven van antwoorden ja. Erg irritant.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:39 schreef Eddie-Vedder het volgende:
TS waarom geef je op een aantal belangrijke vragen geen antwoord?
Waar baseer je dat dan op?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik kom vaak genoeg buiten, ik heb juist het gevoel dat de kroeg jullie enige thuis is
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:00 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als je uiterlijk net zo lelijk is als je persoonlijkheid hoef jij je daar echt geen zorgen over te maken hoor
Wie bedoel je met 'jullie'?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik kom vaak genoeg buiten, ik heb juist het gevoel dat de kroeg jullie enige thuis is
Omdat dit een forum isquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:42 schreef infinity_737 het volgende:
Waarom gaan we hier eigenlijk zo massaal op in? Voelen we ons aangevallen door deze kortzichtige, zwart/wit-denkende user?
Omdat fok de AA is, jeweets 8).quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Omdat dit een forum isOftewel een plek voor discussies.
TS loopt een beetje flamen, toch leuk om daar af en toe in mee te gaan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:42 schreef infinity_737 het volgende:
Waarom gaan we hier eigenlijk zo massaal op in? Voelen we ons aangevallen door deze kortzichtige, zwart/wit-denkende user?
wat zou jij doen als je een broer of zus had die je hele familie en reputatie verpeste door de drank? Nog steeds blijven lachen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:09 schreef Vrohdon het volgende:
Ik vind TS echt geen leuk persoon. Haar familie evenmin. Ik heb te doen met de verbannen zus uit de familie, haar leven is wellicht vele malen zwaarder dan dat van haar mentaal zwakke familie.
Mag hier een slot op? Volgens mij heeft TS haar kans om een goed punt te maken nu wel gehad. Een vierde topic wordt teveel.
En sluit aub dat hele verknipte dorp waar ze vandaan komt af van internet.
Jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De Anonieme Afvallers?
Of de Anonieme Alcoholisten?
Ja hoor lachen niet altijd soms ook gewoon bloedserieus verdedigen je kunt niet alles weglachen zoiets zou naief zijn!quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je een broer of zus had die je hele familie en reputatie verpeste door de drank? Nog steeds blijven lachen?
Diegene helpen er bovenop te komen, net zolang tot dit gelukt was... En daarmee kun je niet vroeg genoeg beginnen, jullie hebben het gewoon te ver laten komen. Dergelijke problemen kun je vrij snel opsporen... En wellicht heeft het ook iets met de opvoeding te maken gehad, je ziet vaak dat mensen die streng zijn opgevoed volledig ontsporen...quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je een broer of zus had die je hele familie en reputatie verpeste door de drank? Nog steeds blijven lachen?
Ik zou me waarschijnlijk zorgen maken om mijn zus. Het feit dat jij je zorgen maakt om de reputatie van je familie is pas zorgelijk!quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
Een topic openen op een internet-forum.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij het die je familie nu te kijken zet ^^quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
7e dags adventistquote:
Ik zou mijn stinkende best doen om mijn geliefde broeder terug op het rechte pad te krijgen. Ik zou mijn eigen leven compleet aan de kant schuiven om alle aandacht op zijn leven te richten, zodat ik hem zou kunnen helpen. Ik zou elke mogelijke instantie die mensen hier in begeleidt om advies en hulp vragen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
Voor de liefhebber...quote:
Spuit 11 adverteerder dus. Is dat zoiets als reclame maken als de bijbehorende actie al afgelopen is?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:51 schreef Cybey het volgende:
[..]
Voor de liefhebber...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zevendedagsadventisten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |