welles?! mijn zus was een ware alcholist, soms is het beter om iemand de realiteit te laten zien. Het gaat ook werkelijk waar beter met haar omdat ze ziet dat ze veel mensen is kwijtgeraakt door haar ''probleem''quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:19 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik vind het maar een gevaarlijk kliekje.
Afgeven op mensen die weleens drinken, maar zelf je eigen famillie outcasten.
Je hele moraal kan niet schat.
hangt ook van je lichaams massa etc. af..quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:31 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat laatste: een drankje jah, niet van 10 drankjes
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
WAAROM BEHANDEL JE JE EIGEN ZUS ALS EEN VERSCHOPPELING? BEN JE WEL GOED BIJ JE HARSES?
Oh dus je weet het wel.... en toch val je iedereen aan die anders denkt over drinken dan jijquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
je hoeft het niet te geloven, jullie mogen best geloven dat ik het verzin. Maar jullie kennen de situatie niet. Als ik in een '''gewoon'' gezin in amsterdam woonde en dit gebeurde, had de buurt er ook niet raar naar gekeken. maar ieder mens is anders en iedereen heeft andere gedachte.
NEE, je draait het om! Het gaat niet beter met haar omdat ze ziet wat ze zelf aangericht heeft, het gaat hoogstwaarschijnlijk beter met haar omdat ze niet meer constant hoeft weg te vluchten uit de terreursekte waar ze in verstrikt zat.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
welles?! mijn zus was een ware alcholist, soms is het beter om iemand de realiteit te laten zien. Het gaat ook werkelijk waar beter met haar omdat ze ziet dat ze veel mensen is kwijtgeraakt door haar ''probleem''
Dit klinkt inderdaad zeer kerkelijk en vroom. Hoe komt het dan je als een loopse poedel in alle neger B&H topics zo loopt de kwijlen dat mijn vingers van mijn toetsenbord afglijden?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
je schoonheid van binnen is degene die echt geld. Uiterlijk doet er bij mij niet toe
ze moet wel inzien hoe haar problemen zijn ontstaan.. door haar met zijn alle de rug te wijzen.. kan dat juist een averechts effect hebben... meer zorgen en ellende zal haar meer naar de fles laten grijpen.. kan ook een push zijn bij haar "druggie" vriend te gaan wonen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
welles?! mijn zus was een ware alcholist, soms is het beter om iemand de realiteit te laten zien. Het gaat ook werkelijk waar beter met haar omdat ze ziet dat ze veel mensen is kwijtgeraakt door haar ''probleem''
Ik ben het met je eens dat wanneer een verslaving de overhand neemt, je afstand moet nemen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
zeg ik ook niet, maar blijkbaar kunnen veel mensen de drank niet te boven staan of worden alchololist of hersenbeschadigingenquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:23 schreef svefn het volgende:
Haha. TS
Niet iedereen drinkt zich helemaal bezopen. Met een paar biertjes erbij kan alles soms gewoon net wat gezelliger zijn. Niks kotsen en aanranden en kring om je heen of waar jij het ook allemaal over hebt.
Ik doe niet boos, ik ben alleen maar duidelijk. En ik zou verbannen zijn? Voel eens aan je voorhoofd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:43 schreef aychelle het volgende:
[..]
je hoeft niet zo boos te doen, je klinkt alsof je zelf bent verbannen zeg. Ik zei eerder ik en mijn broer praten nog wel met haar, maar ze heeft echt de ergste dingen gedaan. En dat word niet geacpepteerd waar ik leef. En jah ben aardig helder
wat moesten we anders? we hebben echt alles geprobeerd ze bleef moeilijk, en oja dat leuke vriendje van haar had ook weer hele leuke vrienden maar niet heus.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel zo gemakkelijk, het probleem gewoon wegsturen. Doe je dat ook als je je nagel breekt, je hele vinger afhakken?
ik mag van alles, ze hebben liever dat ik vaker internet dan buiten ''rondhang''quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Vreemd dat je dan wel mag internetten. Internet (en FOK! zeker) wemelt van de vieze mannetjes tenslotte.
ze dronk niet ''welleens'' wel heel veel vaker dan dit. En de problemen met mijn zus waren meer dan drinken alleenquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:24 schreef Houzer het volgende:
Beste Aychelle?
HOE KAN JE IN GODSNAAM AFGEVEN OP MENSEN DIE WELEENS DRINKEN, TERWIJL JE JE EIGEN ZUS ZONDER PARDON UIT DE FAMILIE BONJOURD TERWIJL DEZE ERNSTIGE PROBLEMEN HEEFT?
GAAT DAT NIET TEGEN JE CHRISTELIJKE MORAAL IN?
Haar helpen ofzo? In plaats van simpelweg het dorp uitjagen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:48 schreef aychelle het volgende:
[..]
wat moesten we anders? we hebben echt alles geprobeerd ze bleef moeilijk, en oja dat leuke vriendje van haar had ook weer hele leuke vrienden maar niet heus.
ergens in het noorden van nederland, verder niet belangrijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:25 schreef Houzer het volgende:
Waar is dit dorp?
Ben wel benieuwd namelijk?
Wees nou eens duidelijk mafketel. Ik word hier een beetje simpel van, dat eindeloze herhalen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
ze dronk niet ''welleens'' wel heel veel vaker dan dit. En de problemen met mijn zus waren meer dan drinken alleen
de kerk hoort ook bij de familie maar dat is een ander verhaal en snappen jullie nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Goh hoe verrassend, ineens heeft ze de kerk en meerderen om TS heen ten schande gemaakt. Zo ineens in Topic nr 3.
In topic nr 5 wordt ze een bedreiging voor de wereldvrede en zijn zowel de VS als Al Qaida naar haar op zoek.
Geen idee, ik ben serieus benieuwd.quote:
We are not worthy.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
de kerk hoort ook bij de familie maar dat is een ander verhaal en snappen jullie niet
van 5 word je aardig aangeschoten volgensmij en is de verleiding om meer te drinkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom kan één wel? En vijf niet? Beetje gek dat je eerst alle soorten van alcohol drinken veroordeeld, maar nu terugkrabbeld door te beweren dat één glas wel kan.
Dat is jouw invulling hiervan. Ik kan bijvoorbeeld na 5 biertjes nog bijna alles doen en heb dan vaak niet eens de behoefte om meer te drinken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:53 schreef aychelle het volgende:
[..]
van 5 word je aardig aangeschoten volgensmij en is de verleiding om meer te drinken
Groningen-Oost neem ik aan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
ergens in het noorden van nederland, verder niet belangrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |