Laat je effe nakijken of zo.quote:
Nee hoor, centennia lang doorgefokt om de meest opgepompte hond te krijgen, en als hij dan iets teveel testosteron door z'n gespierde lichaam heeft lopen, heeft dat niks met het ras te maken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:14 schreef K-Girly het volgende:
Toch denk ik als een kind zo bruut word aangevallen dat de honden al agressief waren (dit heeft overigens niks met het ras te maken!!!!!) ,anders zouden ze toch wel eerst een waarschuwing geven?
Had voor hetzelfde geld ook een herder, dobermann, rottweiler, of wat dan ook kunnen zijn, waar blijf je dan met je theorie? Alle honden maar afschieten dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee hoor, centennia lang doorgefokt om de meest opgepompte hond te krijgen, en als hij dan iets teveel testosteron door z'n gespierde lichaam heeft lopen, heeft dat niks met het ras te maken.
Nee das indd onzin wat je hier boven verteld, wel wil ik er even bij vermelden als een pitbull, stafford enz agressief gemaakt worden dat ze wel goed agressief worden, maar daar zit niks van in de aard.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee hoor, centennia lang doorgefokt om de meest opgepompte hond te krijgen, en als hij dan iets teveel testosteron door z'n gespierde lichaam heeft lopen, heeft dat niks met het ras te maken.
Graag.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:42 schreef Hathor het volgende:
Had voor hetzelfde geld ook een herder, dobermann, rottweiler, of wat dan ook kunnen zijn, waar blijf je dan met je theorie? Alle honden maar afschieten dan?
een second opinion zou in jouw geval geen kwaad kunnen vrees ik.quote:
Een hond als de meest existentiele, nobele vorm van een tabula rasa, wie is de mens toch die het systeem opdringt aan..quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:44 schreef K-Girly het volgende:
Nee das indd onzin wat je hier boven verteld, wel wil ik er even bij vermelden als een pitbull, stafford enz agressief gemaakt worden dat ze wel goed agressief worden, maar daar zit niks van in de aard.
Een mens maakt de hond.
Wanneer is eigenlijk voor het laatst een zesjarig kind in stukken gescheurd door een groep labradors.quote:Als dit verhaal ging over een labrador of weet ik veel wat voor ras kreeg je deze onzin niet, vind het altijd belachelijk dat het ras verdedigd moet worden en mensen zo snel hun oordeel klaar hebben als het ras ptbull/stafford genoemd word.
Leuk voor je pik.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Graag.
Overigens is mijn leefwereld niet die van een extreem rigide autist die alleen in uiterst zwart en wit denkt, maar ik vind je input fascinerend, hoor.
Done. Niets aan de hand, zei de dokter.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
een second opinion zou in jouw geval geen kwaad kunnen vrees ik.
Dom van de ouders dat ze een kind niet konden bijbrengen dat je een hond of ander dier met jongen met rust moet laten. Trieste afloop. (Mijn hamsters aten ooit hun jongen op nadat m'n broertje er met zijn vingers had aangezeten)quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:10 schreef K-Girly het volgende:
. De jongen had de pitbulls gevoerd in hun hok, wat hij ook al eerder had gedaan. Deze keer werden de honden echter agressief, mogelijk omdat zij jongen hadden gekregen.
Ik weet van sommige honden dat ze erg fel zijn als het om jongen gaat, zeker in die eerste 2 weken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:14 schreef K-Girly het volgende:
Wel heel erg bruut!
Wel is het punt dat honden de pups beschermen wat erg logisch is, dus als ouder zijnde zou je dan moeten zorgen dat je kind daar niet in de buurt komt als de pups en beide ouders aanwezig zijn. Aangezien een hond een kind als laagste in de roedel zijn staan.
Toch denk ik als een kind zo bruut word aangevallen dat de honden al agressief waren (dit heeft overigens niks met het ras te maken!!!!!) ,anders zouden ze toch wel eerst een waarschuwing geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |