abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71210005
wo 22 jul 2009, 09:38 Pitbulls scheuren kind (6) aan stukken CATANIA -

Een Italiaanse jongen van zes jaar oud is gedood en aan stukken gescheurd door drie pitbulls.

De ouders van de jongen waren uren op zoek naar hun kind en deden vervolgens de gruwelijke ontdekking. De jongen had de pitbulls gevoerd in hun hok, wat hij ook al eerder had gedaan. Deze keer werden de honden echter agressief, mogelijk omdat zij jongen hadden gekregen. De beesten hebben delen van de aan flarden gescheurde jongen begraven.

Het incident gebeurde in een probleemwijk van Acireale vlakbij de stad Catania op Sicilië

Bron: Telegraaf
http://www.telegraaf.nl/b(...)stukken__.html?p=1,2
Youre the chocolate at the end of my cornetto
pi_71210032
oei, dat is niet echt tof
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_71210037
Oh my, wat erg..
pi_71210059
Hoe komen ze er ook bij om even drie agressieve honden te verzorgen?
Cool story, Hansel.
pi_71210136
Wel heel erg bruut!

Wel is het punt dat honden de pups beschermen wat erg logisch is, dus als ouder zijnde zou je dan moeten zorgen dat je kind daar niet in de buurt komt als de pups en beide ouders aanwezig zijn. Aangezien een hond een kind als laagste in de roedel zijn staan.

Toch denk ik als een kind zo bruut word aangevallen dat de honden al agressief waren (dit heeft overigens niks met het ras te maken!!!!!) ,anders zouden ze toch wel eerst een waarschuwing geven?
pi_71210166
k-girly heeft zelf een pitbull?
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_71210169

[ Bericht 100% gewijzigd door K-Girly op 22-07-2009 12:17:57 ]
pi_71210177
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:15 schreef Remake het volgende:
k-girly heeft zelf een pitbull?
Nee wel een stafford.
pi_71210240
Sick
Afmaken, alle pitbulls.
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:20:34 #10
253334 Kevincy
Duivenmelker
pi_71210306
Op zijn verjaardag nog wel.... staat nu op telegraaf.nl dat ie 7 is...
"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
pi_71210529
gatver...je zou je kind maar zo vinden
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_71210613
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:17 schreef Ruud het volgende:
Sick
Afmaken, alle pitbulls.
Laat je effe nakijken of zo.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_71210661
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Laat je effe nakijken of zo.
Done. Niets aan de hand, zei de dokter.
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:32:13 #14
8369 speknek
Another day another slay
pi_71210672
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:14 schreef K-Girly het volgende:
Toch denk ik als een kind zo bruut word aangevallen dat de honden al agressief waren (dit heeft overigens niks met het ras te maken!!!!!) ,anders zouden ze toch wel eerst een waarschuwing geven?
Nee hoor, centennia lang doorgefokt om de meest opgepompte hond te krijgen, en als hij dan iets teveel testosteron door z'n gespierde lichaam heeft lopen, heeft dat niks met het ras te maken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_71211025
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:32 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee hoor, centennia lang doorgefokt om de meest opgepompte hond te krijgen, en als hij dan iets teveel testosteron door z'n gespierde lichaam heeft lopen, heeft dat niks met het ras te maken.
Had voor hetzelfde geld ook een herder, dobermann, rottweiler, of wat dan ook kunnen zijn, waar blijf je dan met je theorie? Alle honden maar afschieten dan?
pi_71211071
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:42 schreef Hathor het volgende:
Alle honden maar afschieten dan?
pi_71211075
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:32 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee das indd onzin wat je hier boven verteld, wel wil ik er even bij vermelden als een pitbull, stafford enz agressief gemaakt worden dat ze wel goed agressief worden, maar daar zit niks van in de aard.
Een mens maakt de hond.

Als dit verhaal ging over een labrador of weet ik veel wat voor ras kreeg je deze onzin niet, vind het altijd belachelijk dat het ras verdedigd moet worden en mensen zo snel hun oordeel klaar hebben als het ras ptbull/stafford genoemd word.
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:44:37 #18
8369 speknek
Another day another slay
pi_71211078
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:42 schreef Hathor het volgende:
Had voor hetzelfde geld ook een herder, dobermann, rottweiler, of wat dan ook kunnen zijn, waar blijf je dan met je theorie? Alle honden maar afschieten dan?
Graag.

Overigens is mijn leefwereld niet die van een extreem rigide autist die alleen in uiterst zwart en wit denkt, maar ik vind je input fascinerend, hoor.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_71211111
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:44 schreef Ruud het volgende:

[..]

een second opinion zou in jouw geval geen kwaad kunnen vrees ik.
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:46:41 #20
8369 speknek
Another day another slay
pi_71211139
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:44 schreef K-Girly het volgende:
Nee das indd onzin wat je hier boven verteld, wel wil ik er even bij vermelden als een pitbull, stafford enz agressief gemaakt worden dat ze wel goed agressief worden, maar daar zit niks van in de aard.
Een mens maakt de hond.
Een hond als de meest existentiele, nobele vorm van een tabula rasa, wie is de mens toch die het systeem opdringt aan..

lul niet zo slap muts.
quote:
Als dit verhaal ging over een labrador of weet ik veel wat voor ras kreeg je deze onzin niet, vind het altijd belachelijk dat het ras verdedigd moet worden en mensen zo snel hun oordeel klaar hebben als het ras ptbull/stafford genoemd word.
Wanneer is eigenlijk voor het laatst een zesjarig kind in stukken gescheurd door een groep labradors.
pi_71211146
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:44 schreef speknek het volgende:

[..]

Graag.

Overigens is mijn leefwereld niet die van een extreem rigide autist die alleen in uiterst zwart en wit denkt, maar ik vind je input fascinerend, hoor.
Leuk voor je pik.
pi_71211147
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

een second opinion zou in jouw geval geen kwaad kunnen vrees ik.
Done. Niets aan de hand, zei de dokter.
  † In Memoriam † woensdag 22 juli 2009 @ 12:52:11 #23
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_71211310
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:10 schreef K-Girly het volgende:
. De jongen had de pitbulls gevoerd in hun hok, wat hij ook al eerder had gedaan. Deze keer werden de honden echter agressief, mogelijk omdat zij jongen hadden gekregen.
Dom van de ouders dat ze een kind niet konden bijbrengen dat je een hond of ander dier met jongen met rust moet laten. Trieste afloop. (Mijn hamsters aten ooit hun jongen op nadat m'n broertje er met zijn vingers had aangezeten)
pi_71211368
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:14 schreef K-Girly het volgende:
Wel heel erg bruut!

Wel is het punt dat honden de pups beschermen wat erg logisch is, dus als ouder zijnde zou je dan moeten zorgen dat je kind daar niet in de buurt komt als de pups en beide ouders aanwezig zijn. Aangezien een hond een kind als laagste in de roedel zijn staan.

Ik weet van sommige honden dat ze erg fel zijn als het om jongen gaat, zeker in die eerste 2 weken.
Maar daar hoort altijd wel een waarschuwing bij, grommen en verstijven, maar heeft dat kind daarop gelet, heeft dat kind erbij stil gestaan dat het echt heel erg serieus was?
Of hebben de honden amper tot niets laten horen(nadeel van pits is dat door hun gebruiksdoel dat waarschuwingssysteem wel ingekort is).

Onvergevelijke fout van de ouders om geen rekening te houden met het mama gedrag van de teef en de honden eromheen, maar wel er bruut om dan aan stukken gescheurd te worden, ze zijn wel fiks los gegaan, maarja, als dat kind niet meer weg kon omdat hij in het hok zat is dat ook wel een recept voor gruwelen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_71211444
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oh my, wat erg..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')