Islam = liefde , Islam = vrede, Islam = dubbel zo erg als het nazisme.quote:AMSTERDAM - Leden van de in Iran gevreesde Basij verkrachten maagden in de gevangenissen in de nacht voor hun executies.
De bewakers trouwen de nacht voor de terechtstellingen met de vrouwelijke gevangenen, om de verkrachtingen 'legaal' te maken binnen het huwelijk. Vervolgens mogen de vrouwen, omdat ze geen maagd meer zijn, 'legaal' geëxecuteerd worden.
Een van de leden van de paramillitaire groep onder de religieuze leider Ali Khamenei heeft dat anoniem in de openbaarheid gebracht. De Jerusalem Post bericht daar over.
Toen hij 18 jaar was, kreeg hij volgens eigen zeggen 'de eer' tijdelijk jonge meisjes te trouwen die ter dood veroordeeld waren. De man heeft daar nu spijt van. Hij is net zelf vrijgekomen uit de gevangenis, waar hij zat omdat hij twee tieners had bevrijd die waren gearresteerd na de demonstraties rond de laatste verkiezingen.
Sommige vrouwlijke gedetineerden kregen slaappillen toegediend om ze rustig te maken. Maar de vrouwen vochten desondanks tegen de verkrachtingen. Volgens de anonieme man waren ze nog banger voor de onteringen dan voor de executies die daarop volgden. "Ik heb ze horen huilen en schreeuwen. Een van de meisjes heeft haar gezicht en nek met haar vingernagels helemaal opengekrabd, dat vergeet ik nooit meer."
http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_executie__.html
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
Iedere verkrachting is er 1 te veel, wie het ook doet en met welke reden dan ook
De eerste goedprater is al aanwezig.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:20 schreef isogram het volgende:
Stelling van topicstarter is weer eens erg kort door de bocht. Het gaat hier om excessen, waarbij de islam weliswaar een rol speelt, maar niet leidend is. Deze figuren kunnen zich dit gedrag vooral permitteren omdat ze de machthebbers in het land zijn.
quote:De bewakers trouwen de nacht voor de terechtstellingen met de vrouwelijke gevangenen, om de verkrachtingen 'legaal' te maken binnen het huwelijk. Vervolgens mogen de vrouwen, omdat ze geen maagd meer zijn, 'legaal' geëxecuteerd worden.
Lees je eens even in in de Christelijke geschiedenis, bijv. de inquisitie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:14 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Islam = liefde , Islam = vrede, Islam = dubbel zo erg als het nazisme.
Wie de duivelse islam nu nog goedpraat is naar mijn mening niet goed wijs.
second that.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:14 schreef turnpoint76 het volgende:
Islam = dubbel zo erg als het nazisme.
Wie de duivelse islam nu nog goedpraat is naar mijn mening niet goed wijs.
Dit dus. Dat deze ziekelingen dit soort dingen uit naam van de Islam beweren te doen, betekent niet meteen dat turnpoints beweringen opeens voor alle volgers van de Islam gelden. Of gelooft hij nou echt dat de gemiddelde Iraniër graag dit soort dingen doet?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:20 schreef isogram het volgende:
Stelling van topicstarter is weer eens erg kort door de bocht. Het gaat hier om excessen, waarbij de islam weliswaar een rol speelt, maar niet leidend is. Deze figuren kunnen zich dit gedrag vooral permitteren omdat ze de machthebbers in het land zijn.
Deze handelingen op zich zijn hier volledig vanuit (een zieke interpretatie van) de Islam 'gerechtvaardigd' zelfs 'nodig'. Dus hier vind ik wel sprake van een exces van een idiote interpretatie van een godsdienst.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:20 schreef isogram het volgende:
Ja joh, haal jij er even eeuwenoude taferelen bij.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:23 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Lees je eens even in in de Christelijke geschiedenis, bijv. de inquisitie.
Precies dezelfde wangedragingen, gerechtvaardigd door het boek.
Ik zeg niet dat zoiets voor alle volgers geldt. Het gaat erom dat de Islam dit rechtvaardigd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit dus. Dat deze ziekelingen dit soort dingen uit naam van de Islam beweren te doen, betekent niet meteen dat turnpoints beweringen opeens voor alle volgers van de Islam gelden. Of gelooft hij nou echt dat de gemiddelde Iraniër graag dit soort dingen doet?
De islam rechtvaardigt dit nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:29 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat zoiets voor alle volgers geldt. Het gaat erom dat de Islam dit rechtvaardigd.
Pure onzin, de inquisitie heeft zeker mensen vermoord, schandelijk, dit is ook een van de hoofdredenen voor de reformatie, juist omdat het volk dit niet wilde. Maar hoe vreselijk die inquisitie was, ze hebben nooit mensen verkracht voor de executie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:23 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Lees je eens even in in de Christelijke geschiedenis, bijv. de inquisitie.
Precies dezelfde wangedragingen, gerechtvaardigd door het boek.
Rechtvaardigd?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:29 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat zoiets voor alle volgers geldt. Het gaat erom dat de Islam dit rechtvaardigd.
Ik hoop.... NU.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:29 schreef Meh7 het volgende:
Wat een topic weer van de TS. Na hoeveel pagina's zal dit topic gesloten worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:34 schreef Meh7 het volgende:
Een voorbeeld van Westerse waarden gebaseerd op een Joods/Christelijke traditie:
Abu Ghraib:Makkelijk was dat he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |