sinds kort is het uit met mijn ex.. zij heeft het zelfs uigemaakt omdat ze dacht niet goed genoeg (WTF?) voor me te zijn.. nja dat is dus klaar...
nu ga ik dus op een zaterdag uit.. zie ik een goeie vriendin van me sta ik daar een beetje mee te knuffelen op eens geeft die meid me een zoen en me vriendin zat toevallig in het zelfde café en zag dat.. ze tripte en begon te huilen.. ik dacht wat wil je nou.. loopt ze naar me toe zegt ze
''waarom zoen je nou met iemand anders weetje hoe kut ik me nu voel.. geef je niks om mij ofzo??'
wil ze me een mep geven (

)
pak ik dr hand nog net vast zodat het haar niet lukt..
ik zeg tegen me goeie vriendin.. kom we gaan naar een ander cafe.. kwamen we daar aan hebben we nog ff staan zoenen en knuffelen .. komt me ex ook binnen en ze begint te krijsen door het hele cafe heen.. de muziek ging uit en WTF ik werd gewoon het café uit gezet.. me goeie vriendin ging natuurlijk met me mee en we liepen naar een ander café..
ik kijk onderweg een keer achter me en ja hoor.. loopt me ex weer we lopen expres ergens heen waar we alleen zijn.. en me ex blijft op een redelijke afstand volgen.. staan we ergens stil blijft ze ook stil staan
wtf moet dat kutwijf nou van me.. kan ze niet zien dat ik zo 'over it' ben.. ze was tenslotte zelf de gene die het uitmaakte..
even voor de duidelijkheid, TS is 18, ex is 17 en me goeie vriendin is ook 18
Klacht: ex die niet weet wat ze wil
anti-klacht: ik heb nu met dat andere meisje