UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:30 schreef rulerofdeath het volgende:
ik moet vanavond werken dus ik ben er vanaamd niet
Zit je echt dwars he?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben er vanavond ook niet, want ik moet werken. Maar ik was toch al niet uitgenodigd
Ik neig nog nergens naar. Ik weet het absoluut nog niet! helaas.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zijn inderdaad 2 totaal verschillende opleidingenneig je nog ergens naartoe, of is het nu echt nog 50-50?
Het is gewoon ronduit seksisme. Dát zit me dwarsquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zit je echt dwars he?
Dan pak ik vanavond de fiets maar even.
maar hoe kom je dan uberhaupt bij zulke 2 verschillende studies uit?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:16 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik neig nog nergens naar. Ik weet het absoluut nog niet! helaas.
Ja, internationaal en europees recht is een deel van mijn studie die ik wilde doen. Dus daar komen ook delen van voor in ioib.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar hoe kom je dan uberhaupt bij zulke 2 verschillende studies uit?
http://curieus.web-log.nl/curieus/2006/02/oqii_hryarghoz.htmlquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:27 schreef Chr1st1aan het volgende:
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |