Dat kunnen we hier ook vierenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over NeoGAF gesproken, een mooi '10 jaar Halo' topic: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=368901
Speciaal voor B
Alsjeblieft nietquote:
Ja das mooi.. Halo bedoel ik.. gewoon geweldige MP afgelopen weekend veelvuldig gespeeld, blijf lachen om acties die gebeuren. Blijf schelden op snipers, bljif coole dingen doenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over NeoGAF gesproken, een mooi '10 jaar Halo' topic: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=368901
Speciaal voor B
Je noemde me een heiden toen in die zwarte doos kocht, maar ik vergeet nooit meer toen je Halo zag bij me,.... je was direct verkochtquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja das mooi.. Halo bedoel ik.. gewoon geweldige MP afgelopen weekend veelvuldig gespeeld, blijf lachen om acties die gebeuren. Blijf schelden op snipers, bljif coole dingen doen![]()
10 jaar geleden alweer.. weet nog dat ik het eerste filmpje zag toen ik bij Cho op schoot zat... blown away
Jaaa man.. dat is waar ook.. het was ongekend, meteen verkocht! Vlgs mij de volgende dag een xbox gekochtquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je noemde me een heiden toen in die zwarte doos kocht, maar ik vergeet nooit meer toen je Halo zag bij me,.... je was direct verkochtJe moest er een hebben.
Rainbow Six,.... ohhhh wat een avonden toen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaaa man.. dat is waar ook.. het was ongekend, meteen verkocht! Vlgs mij de volgende dag een xbox gekocht![]()
Met Gijsje in de tijd dus hetzelfde... Ik helemaal hypen.. "je hebt nooit gegamed als je geen halo hebt gespeeld" .. niet geloven natuurlijk dus langs komen en zien... ook de volgende dag Halo en xbox gekocht
En later de Xbox live experience..
Oh ja dat was het zekerquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Rainbow Six,.... ohhhh wat een avonden toen!
Vuuuuurgevechten daar Gijs. Rennen naar die gang!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja dat was het zekerDat gangetje
En dan met z'n allen lachen omdat Surfer als eerste mol ging!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vuuuuurgevechten daar Gijs. Rennen naar die gang!
Viel me niets tegen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaaa man.. dat is waar ook.. het was ongekend, meteen verkocht! Vlgs mij de volgende dag een xbox gekocht![]()
Met Gijsje in de tijd dus hetzelfde... Ik helemaal hypen.. "je hebt nooit gegamed als je geen halo hebt gespeeld" .. niet geloven natuurlijk dus langs komen en zien... ook de volgende dag Halo en xbox gekocht
En later de Xbox live experience..
Hier,... 5 Euroquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:54 schreef gijsje79 het volgende:
Ben nog op zoek naar Halo 1
En dan wel met deze hoes geen Classic.
[ afbeelding ]
Gezongen voor Nadine's verjaardag!quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:55 schreef Magneet het volgende:
dat van die Party nu is echt geniaal. Weet nog wel dta we ooit met de Gijsjes allemaal in de lobby zaten terwijl we voetbal aan het kijken warenEK was dat ofzo meen ik.
Thx.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier,... 5 Euro
http://cgi.ebay.nl/HALO-1-COMBAT-EVOLVED-FOR-XBOX-360-CONSOLE_W0QQitemZ160349969251QQcmdZViewItemQQptZUK_PC_Video_Games_Video_Games_JS?hash=item25559a5b63&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A1399|293%3A1|294%3A50
dat ook jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |