abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71205919
Ik ga volgend jaar naar Amerika en ben eens even aan het kijken of het verstandig is al vast dollars in te kopen.
Contant inkopen lijkt me niet zo handig omdat ik het geld geen jaar in een ouwe sok thuis wil hebben liggen.
Een rekening openen betaal je natuurlijk ook weer kosten voor, en dan is het nog maar afwachten of je er rente op krijgt.

Ik heb al even op internet zitten kijken naar valutabelegging (www.zecco.com)
Is dit een interessante optie?

Het gaat om een bedrag van +/- ¤2500
Mocht dit echt een interessante optie zijn dan kan dit worden opgehoogd naar +/- ¤25.000. (ik ga niet alleen)
pi_71205956
Lijkt me niet verstandig, de dollar is niet bepaald een stabiele betrouwbare munt en met wat pech gaat het gewoon nog verder onderuit en ben jij je geld kwijt.
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_71206089
De dollar nu betrouwbaar vinden
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:30:02 #4
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_71206965
Ik mis de link tussen "valuta beleggen" en "naar Amerika gaan"!
Je kan je belegging niet cash opnemen, dus als je wilt speculeren: prima, maar dat kan net zo goed als je niet naar de VS gaat.
censuur :O
pi_71207177
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:30 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik mis de link tussen "valuta beleggen" en "naar Amerika gaan"!
Je kan je belegging niet cash opnemen, dus als je wilt speculeren: prima, maar dat kan net zo goed als je niet naar de VS gaat.
Snap ik, is ook iets wat ik er naast zou willen doen, maar lijkt me nu niet zo verstandig.
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:52:58 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_71207562
Je speculeert dan op een waardestijging van de dollar in het komende jaar. Zowel in een goed als in het slechtste economische scenario lijkt de kans op het tegenovergestelde mij groot. Zet het gewoon op een rekening met een leuke rente.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_71235550
Termijnaffaire heb je niet veel aan. Kans dat de dollar zoveel gaat stijgen dat het interessant voor je gaat worden, lijkt me persoonlijk te verwaarlozen.

Zoals al gezegd is hier: zet het op een spaarrekening en haal het er vanaf als je naar de VS vertrekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')