Nou dat lukt je altijdquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Whehehehe, ik doe mijn best... als ik mensen er mee kan laten lachen is mijn doel gelukt!![]()
Same here... ben nog alleen, kan dus niet ff roken ofzo
Volgende is voor jou, ok?quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:36 schreef Bellerophon het volgende:
WheheheSgele is wel vaak de sjaak met de TT's
Ik ben alweer bezig met een nieuw idee... alleen even kijken hoe ik die moet uitwerken hahahah.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou dat lukt je altijd(bij mij in ieder geval
)
True that isquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Volgende is voor jou, ok?
Jij staat al weer een tijdje met een fotosoep in de OP![]()
Kan je pas roken als die dwoas er is dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben alweer bezig met een nieuw idee... alleen even kijken hoe ik die moet uitwerken hahahah.
Damn, het is hier echt rustig... rare collega is er nog steeds niet, ik wil roken GVD!
hoi sgelequote:Op woensdag 22 juli 2009 09:48 schreef Sgele het volgende:
Hier moet ik gepost hebben![]()
Droxz, die photoshop is briljant![]()
Aaaightquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:36 schreef Bellerophon het volgende:
WheheheSgele is wel vaak de sjaak met de TT's
gij en soepenquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben alweer bezig met een nieuw idee... alleen even kijken hoe ik die moet uitwerken hahahah.
Damn, het is hier echt rustig... rare collega is er nog steeds niet, ik wil roken GVD!
Fo Sho!quote:
Hier! Welterusten!quote:
ochtend brabantse pimpquote:
Jep anders zit er niemand bij de telefoon, izzzzzzzzzz best lastig als je een "helpdesk" bentquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
True that is
[..]
Kan je pas roken als die dwoas er is dan?
Kijk dat zijn de berichtenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep anders zit er niemand bij de telefoon, izzzzzzzzzz best lastig als je een "helpdesk" bent
Rare collega is er weer, en net lekker kunnen roken
En heb gewoon wat te doen hier... die laptop met virussen staat nog op mijn buroquote:
Mogguh Leipe Tilbo!quote:
Teruggevenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En heb gewoon wat te doen hier... die laptop met virussen staat nog op mijn buro
En zijn broertje de H5N1 hequote:Op woensdag 22 juli 2009 10:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Teruggeven
"Sorry, er kan niks meer aan gedaan worden. Het H1N1 virus heeft 'm verpest"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |