Hij heeft nu 15 euro aan kosten voor Ziggo, en dacht Ziggo dus op te kunnen zeggen en zodoende slechts 9,95 p/mnd kwijt te zijn aan interactieve TV via KPN.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:31 schreef Billary het volgende:
Lijkt mij niet zo'n probleem dat hij interactieve TV heeft ook al gebruikt hij het interactieve gedeelte niet. Het is niet duurder dan Ziggo digitale tv dus ik zie het probleem verder niet?
Ok, trouwens bij interactieve TV zit automatisch een KPN internet abbonement (niet voor die 9.95/maand ..), of had hij al internet via KPN?quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:40 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Hij heeft nu 15 euro aan kosten voor Ziggo, en dacht Ziggo dus op te kunnen zeggen en zodoende slechts 9,95 p/mnd kwijt te zijn aan interactieve TV via KPN.
Echter, hij besefte dat hij dan geen TV meer kon kijken op zijn kantoor, dus houdt hij Ziggo alsnog aan. Hierdoor is hij nu dus ineens 15 + 9,95 = 25 euro kwijt p/mnd.
Daarbij moet hij aan de gang met CAT5 kabel enz. Vandaar dat ik hem liever de boel terug laat sturen....
De decoder terugsturen ? Hij heeft deze in een winkel aangeschaft en meegenomen. Geen idee of hij dan ook voor een contract (een jaar ?) heeft getekend of zoiets. Wat is standaard bij deze pakketten ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:32 schreef ColtZ40 het volgende:
Je kan de decoder terug sturen en daar krijg je je geld voor terug. Maar je zou ook digitenne erbij kunnen nemen. Dan kost het 17,50 per maand.
Ik denk dat terug sturen duurder is dan digitenne erbij nemen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:40 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Hij heeft nu 15 euro aan kosten voor Ziggo, en dacht Ziggo dus op te kunnen zeggen en zodoende slechts 9,95 p/mnd kwijt te zijn aan interactieve TV via KPN.
Echter, hij besefte dat hij dan geen TV meer kon kijken op zijn kantoor, dus houdt hij Ziggo alsnog aan. Hierdoor is hij nu dus ineens 15 + 9,95 = 25 euro kwijt p/mnd.
Daarbij moet hij aan de gang met CAT5 kabel enz. Vandaar dat ik hem liever de boel terug laat sturen....
Hij heeft internet via Het Net.....heb een Experiabox zien staan in de meterkast....al met al ook een vrij duur abbonnement, en ik denk zomaar dat ie in dit geval wellicht nog beter een Alles in één pakket bij Ziggo kan afnemen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:43 schreef Billary het volgende:
[..]
Ok, trouwens bij interactieve TV zit automatisch een KPN internet abbonement, of had hij al internet via KPN?
Ik heb interactieve tv vanaf het begin. Koste toen nog 20 euro per maand wel met meer zenders. Ben toen overgestapt naar alleen digitenne maar dat was niet te doen op een grote lcd tv. Dus binnen een maand weer terug gegaan naar interactive tv en weer een tuner ontvangen a 99,95 euro. Die heb ik terug kunnen sturen en daar kreeg ik mijn geld voor terugquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:43 schreef WebbySP het volgende:
[..]
De decoder terugsturen ? Hij heeft deze in een winkel aangeschaft en meegenomen. Geen idee of hij dan ook voor een contract (een jaar ?) heeft getekend of zoiets. Wat is standaard bij deze pakketten ?
Digitenne erbij nemen ? Bij wat hij nu allemaal heeft ? Lijkt me niet handig.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik denk dat terug sturen duurder is dan digitenne erbij nemen.
Dan kan ziggo de deur uit. 9,95 + 7,50 is minder dan 9,95 + 15 euro.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:49 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Digitenne erbij nemen ? Bij wat hij nu allemaal heeft ? Lijkt me niet handig.
Zit er geen een dvb-t gleuf in zijn monitor?quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:54 schreef WebbySP het volgende:
ALs ie dat doet, heeft ie nog steeds geen TV op zijn kantoortje. Ik bedoel, hij heeft een extra monitor+TV kaart en echt geen ruimte om nog een TV erbij te zetten. Daarbij heeft ie ook maar 1 TV in huis....zonde allemaal.
Probeer trouwens via de live-chat op de KPN site ook nog wat te vragen straks. Denk dat het nog wat te vroeg is voor ze ;-)
als je iTV hebt kan je daar gratis digitenne bij krijgen voor een extra tv. Enige wat je dan betaald is 3,50 huur per maand voor de digitenne ontvanger. Kosten komen dan dus uit op 9,95 + 3,50.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:49 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Digitenne erbij nemen ? Bij wat hij nu allemaal heeft ? Lijkt me niet handig.
Die heeft hij zeker niet in de winkel meegenomen want daar hebben ze die decoders niet voor iTV. Contract wordt in de winkel afgesloten (voor een jaar) en de decoder wordt dan vervolgens thuis afgeleverd.quote:De decoder terugsturen ? Hij heeft deze in een winkel aangeschaft en meegenomen. Geen idee of hij dan ook voor een contract (een jaar ?) heeft getekend of zoiets. Wat is standaard bij deze pakketten ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |