Ik ben benieuwd naar de eventuele gevolgen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:03 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Griep in de Nijmeegse 4-daagse
bummer
hoofdpijn, misselijkheid, koortsquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de eventuele gevolgen.
Dat doen ze altijdquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is van de quiz die vorige week hier is geweest! Benieuwd of ze dat vaker doen, kunnen jullie alles goed hebben. De antwoorden: Italië, Seoul, 1979, juli, 54 en touw, engelse sleutel (ze noemen steeksleutel maar dat klopt niet), loden pijp, dolk, revolver en kandelaar.
Dat weet ik niet want ik was er dus niet bijquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe is de Richard Cheese-muziekronde ze vergaan?
Klinkt als ontwenningsverschijnselen van vette ontbijtjes en bier.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hoofdpijn, misselijkheid, koorts
Goeiemorgen
vooral het bierquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klinkt als ontwenningsverschijnselen van vette ontbijtjes en bier.
Eindelijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga mezelf eens nuttig maken
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:21 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Net ingeschreven voor vakken van volgend jaar (dat wil zeggen als ik dan door mag met mijn studie maar dat hoor ik pas half augustus![]()
) en het klinkt echt tof
Een vak gaat over de politieke partijen en partijsystemen in de 27 EU lidstaten en de andere over globalisering. I like
Je weet hoe je vorige tukkie afliep he?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:34 schreef MaJo het volgende:
Nu zit ik te twijfelen of ik nog een tukkie zal doen of meteen aan mijn paper beginnen. Paper moet deze week af maar ben wel erg moe
Paper.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:34 schreef MaJo het volgende:
Nu zit ik te twijfelen of ik nog een tukkie zal doen of meteen aan mijn paper beginnen. Paper moet deze week af maar ben wel erg moe
Vergeet niet dat de AKQ ook gewoon doorgaat hequote:Op woensdag 22 juli 2009 02:13 schreef iamredleader het volgende:
Even rekenen, 1000 topics * 300 posts = 300.000 posts. Als elke post 1 minuut duurt en we dezelfde hoeveelheid tijd voor de OP en zo nemen, dan kost het dus 300.000 minuten om dit vol te maken. Dat zijn 208 dagen non-stop postenmission: practically impossible
quote:Op woensdag 22 juli 2009 03:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Cobra, kan ik wat details krijgen over Etcetera?
Ik weet nu hoe ik die .swf-video kan omzeilen (Adobe Flash laat vaak mijn PC crashen), ik heb de URL onthouden en nu ben ik bijna zover...
Ik vroeg me gister ineens af wat CZ gaat doen als de tacohoest daar opduiktquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:03 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Griep in de Nijmeegse 4-daagse
bummer
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:46 schreef Etcetera het volgende:
Vergeet niet dat de AKQ ook gewoon doorgaat he
Volgens mij heeft dat iets te maken met het openen van de site?quote:
Ik mis alleen de link van mij naar de crashed .swf video![]()
Cancellen of iedereen in isolatie.quote:Ik vroeg me gister ineens af wat CZ gaat doen als de tacohoest daar opduiktEens kijken of ik voorzichtig info kan lospeuteren ergens
Ik zag het. Op de Josh Holloway award na (geen beeld materiaal beschikbaar) ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:54 schreef Etcetera het volgende:
Langer CZ![]()
![]()
Nee, ik weet nu al dat ik na 2 weken toch wel weer naar huis wil
Heb wat nominaties gedaan
Daarom ook 'mits met foto' hequote:Op woensdag 22 juli 2009 10:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zag het. Op de Josh Holloway award na (geen beeld materiaal beschikbaar) ben ik het met je eens.![]()
Is dat met ebola virus variant?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:03 schreef Cobra4 het volgende:
Langs de weg, denkend aan CZ zie ik de film "Break Out"voor me.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daarom ook 'mits met foto' he
[..]
Is dat met ebola virus variant?
Een liefhebberquote:
Dat bedoel ik, is best tijd voor mij om te gaan slapen. Ben sinds gisteren 1800 uur op.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:10 schreef Etcetera het volgende:
Is het niet Outbreak trouwens? Die heb ik gezien geloof ik, weet het niet zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |