SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:37 schreef NeoDweezil het volgende:
nopes het was toch echt het yogho yogho ijs
ik begin het warempel te geloven, maar ik ken die hele ijsjes niet, terwijl ik wel festini at.quote:
En toen wist ik weer dat er inderdaad weetjes op het stokje stonden bij festini, waarvoor je het ijsje op moest eten om het antwoord te lezen. wat een ramp.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:42 schreef klaasdj het volgende:
[..]
ik begin het warempel te geloven, maar ik ken die hele ijsjes niet, terwijl ik wel festini at.
quote:
"en mijn vader heeft weer zin, in gebakken zeemeermin"quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:44 schreef Rijpie het volgende:
op de festini ijsjes stonden vragen (met antwoorden)
op de yogho ijsjes stond een grappige tekst (in tweeen gedeeld) in navolging van de reclame's
althans, volgens mij dan
Goed idee, ik denk dat ik jouw werk even ga overdoen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:50 schreef trovey het volgende:
Om te controleren dat er nu niets meer opstaat heb ik net voor jullie de moeite gedaaneen festini Peer te eten en inderdaad er staan nu niets meer op het stokje.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Goed idee, ik denk dat ik jouw werk even ga overdoen.
Yogho yogho word sowieso verkochtquote:
maar hij had t over de reclames zelf.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |