Oh, ik vond het net zo mooi staanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:24 schreef WeebI het volgende:
De banner bovenin is van vorig seizoen hoor, BS.
Dat zeggen ze elk jaar over 'poolquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Denk dat Liverpool dit seizoen wel eens kampioen kan worden.
Als er nog negen toppers bijkomen, maken ze zeker kans.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:21 schreef Radegast het volgende:
Ik geloof er fluit van dat City een gooi kan doen naar de titel. Zelfs top4 spelen lijkt me onmogelijk voor ze.
Precies. Terry zie ik het niet doen maar dan halen ze Lescott echt wel binnen. Hoger als 4e zie ik ze niet komen trouwens, en dat moet dan ten koste gaan van Arsenal. Verder door het vertrek van Ronaldo nu nog minder verschil tussen Man Utd, Chelsea en Liverpool, wordt inderdaad interessant om te zien hoe ze een eventueel vertrek van Alonso op gaan vangen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:11 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik zie City wel een aanval doen op de top 4. Ze missen nog een goede centrale verdediger, maar ik verwacht dat die er nog wel komt.
Daar is toch geen enkel beleid? Veel goede voetballers, maar geen team denk ik. Veel potentieel voor rebellerende spelers en onrust.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:11 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik zie City wel een aanval doen op de top 4. Ze missen nog een goede centrale verdediger, maar ik verwacht dat die er nog wel komt.
Geen team en geen instelling.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:54 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Daar is toch geen enkel beleid? Veel goede voetballers, maar geen team denk ik. Veel potentieel voor rebellerende spelers en onrust.
Villa is juist erg verzwakt door het vertrek van Barry.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:10 schreef One_conundrum het volgende:
Villa had vorig jaar een te kleine selectie en nu nog niet versterkt ....
Het gemis van Barry weegt imo zwaarder dan de terugkeer van Bouma.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:15 schreef mcyodogg het volgende:
en versterkt door de terugkeer van Bouma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |