Daarom kwam zijn buurman dus zojuist even langs om dat te voorkomen want hij wist hoe ik wasquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:12 schreef pindaplukker het volgende:
Ik wil je niet opnaaien, maar ik zou die vent helemaal kapot rammen !!! echt waar hoor !!![]()
![]()
![]()
![]()
Er bestaat ook nog zoiets als een Corrigerende Tikquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daarom kwam zijn buurman dus zojuist even langs om dat te voorkomen want hij wist hoe ik was![]()
Ik ben bijna 2 meter en hij 1,6 meter![]()
Nog nooit iemand op zijn bek geslagen maar nu wel zinen dan mag het weer niet
Jij volgt je buurman braafquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daarom kwam zijn buurman dus zojuist even langs om dat te voorkomen want hij wist hoe ik was![]()
Maar dit is dus de eerste keer dat dit gebeurt, TS?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst achter hem aan gaan rennenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:16 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als een Corrigerende Tikdie ouwe lui zijn net kleine kinderen, so why not
Alsof lengte ook maar iets zegt over de afloop van de schermutseling.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Tuurlijk en jij bent Regillio Tuurquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alsof lengte ook maar iets zegt over de afloop van de schermutseling.
Man, al was je 2.50, dan nog werk ik je met gemak tegen de vlakte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |