Nee, natuurlijk nietquote:Op maandag 15 maart 2010 16:08 schreef e-wok het volgende:
OK billy, dan heb ik er ook eentje voor je:
Rob van Dijk van Feijenoord: is niet gepasseerd, maar zijn vervanger wel. Geen punten voor 'niet gepasseerd' voor rvd, terwijl hij die wel zou moeten krijgen
Wat is daar natuurlijk aan? Rob kan er toch niks aan doen dat zijn vervanger een doelpunt doorliet?quote:
Omdat dat een teamprestatie is. Het team, Feyenoord, heeft de nul gehouden. De verdedigers die gespeeld hebben, krijgen daar punten voor. Als het team, Feyenoord, wel een tegendoelpunt incasseert, dan krijgt niemand punten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:46 schreef e-wok het volgende:
[..]
Wat is daar natuurlijk aan? Rob kan er toch niks aan doen dat zijn vervanger een doelpunt doorliet?
lol!quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:32 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zeer laag geëindigd.
Misschien niet zo'n goed idee om Koc het hele jaar te laten staan.
Haha.. ach, na een paar ronden geloofde ik het wel. Kansloze missie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:48 schreef e-wok het volgende:
Zo, dit is alvast voor volgend jaar: Het is een overzicht van alle spelers per club, met ernaast de behaalde punten. Ook heb ik een topx per linie gemaakt.
Download het nu alvast en bewaar het voor volgend jaar, ik weet niet hoe lang het op megaupload blijft staan:
http://www.megaupload.com/?d=9MICJ0AX
Nelson, ik neem aan dat je de volgende keer je huiswerk doet
Nu is het wel geluktquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:56 schreef Billy_Talent het volgende:
Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |