SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ja natuurlijk had ik het echt alleen maar over Afellay en niet over andere spelersquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dude? Wanneer ? Kan me geen enkele keer herinneren dat Afellay een rode kaart kreeg in vriendschappelijk duel
Niks. Morgenavond AZ - HSV vanuit het DSB stadion.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is er straks op EL?
Leuke wedstrijd, hopelijk doet Berg mee.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:35 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Niks. Morgenavond AZ - HSV vanuit het DSB stadion.
Zal AZ weer een flinke dobber aan hebben.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:35 schreef Wopper1 het volgende:
Niks. Morgenavond AZ - HSV vanuit het DSB stadion.
De jongste is Bale met 16 jaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:19 schreef Maravilla het volgende:
Uberhaupt wel een leuke speler. Een van De jongste internationals voor Wales ooit dacht ik.
Ik ben de eerste helft wezen kijken, net terug. Maar goed dat ik na even schuilen maar ben aangereden dus. Niemand wist of het afgelast was of niet, maar ik gokte erop dat ze de wedstrijd niet meer zouden hervatten. Was overigens een matige pot. Geen enkele kans gezien, aan beide zijden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:53 schreef Strooper het volgende:
Pff het zit NEC niet mee. Nu is de wedstrijd tegen Dordrecht halverwege gestaakt vanwege het weer.
Het stond overigens 0-0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |