abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71188504
Omdat ik voor mijn huidige opleiding al enkele maanden een andere opleiding heb gevolgd, stopte in April mijn recht op stufi. Ook kreeg ik een brief waarin stond dat ik mijn OV in moest leveren, wat ik uiteraard meteen netjes gedaan heb...Met als gevolgd dat ik de laatste twee maanden van mijn studie elke dag de bus en trein uit eigen zak kon betalen..(diploma vorige maand gehaald).

Nu kom ik er pas achter dat ik doordat ik die maanden mijn lening wel aangehouden heb, ik mijn OV gewoon had kunnen houden!

Zou ik voor deze twee maanden met terugwerkende kracht nog iets vergoed kunnen krijgen, of had ik dit gewoon moeten weten en valt hier niks meer aan te doen...??

Hoop dat iemand hier meer van weet of hier ook mee te maken heeft gehad!

Alvast bedankt!
pi_71189167
Ik denk gevalletje dikke-vette-pech. Als het op de website van de ib-groep staat zeker. Anders kun je proberen eens de ib groep te bellen.
Op dinsdag 7 juli 2009 @ 09:30 schreef iemand het volgende:
Dan moet je het wel goed uitleggen. Als "je" naar de persoonvorm komt krijgt de uitgang alleen geen "t" als het jij betekent. ;)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:51:47 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71189219
Ik denk dat de IB-groep denkt dat studenten slim genoeg zouden moeten zijn om dat van tevoren uit te zoeken. Pech dus.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:07:21 #4
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_71189690
Had je inderdaad moeten (kunnen) weten.

Wat stond er dan precies in die brief?
*Think outside the box*
pi_71190439
Tja..was al bang dat er niets meer aan te doen viel...Volgende keer bij zoiets toch alles beter uitzoeken..
Heel frustrerend om er achteraf achter te komen dat ik zoveel geld aan ov heb uitgegeven, terwijl dat dus niet nodig was geweest...!
pi_71195688
Jammer, maar inderdaad kun je hier niets meer aan doen. Zo staat het ook in de OV folder.
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:42:25 #7
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_71207275
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 21:48 schreef Sandertje23 het volgende:
Jammer, maar inderdaad kun je hier niets meer aan doen. Zo staat het ook in de OV folder.
Ja idd, daarom ben ik ook benieuwd wat er in die brief stond. Als daarin echt in stond dat 't ding meteen ingeleverd in moest worden, is dat wel raar. Maar als daar iets stond als "als je stopt met studeren (...) moet je je OV (...) inleveren", is het natuurlijk wel stom als je daar zonder na te denken dat eerste in leest.
*Think outside the box*
pi_71214909
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:49 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
Ik denk gevalletje dikke-vette-pech.
Hier ben ik ook bang voor... Wel zuur voor je, zeker als je veel reiskosten gemaakt hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')