Dus mijn gitaar moet nog mee ook?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo blijven we natuurlijk bezig, ik stel voor een dropping die rond 23:00 begint, dan maximaal daar 3 tot 4 uur voor uittrekken. Bier drinken, liederen zingen en gezellig het bed in in de vroege ochtend.
- 21:00 Afspreken bij verzamel punt. Café ergens? Even wat drinken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo blijven we natuurlijk bezig, ik stel voor een dropping die rond 23:00 begint, dan maximaal daar 3 tot 4 uur voor uittrekken. Bier drinken, liederen zingen en gezellig het bed in in de vroege ochtend.
Dan zou het in de herfstvakantie moeten zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:13 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Maar kan je geen vrij vragen als je het van te voren weet?
[..]
Klopt. Dus wordt het 's avonds.
Hoezo? Je kan toch een briefing maken, en dan vanaf 3 (of 4, 5,..) verschillende punten een groep sturen (met dezelfde afstand uiteraard). Of gewoon 2 huge groepenquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik dacht aan meerdere kleine groepen, allemaal even ver van het punt af maar verschillende locaties idd.
Waarom ben jij niet meer blauw dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja en verander de TT ook even in: PUB dropping, geef je nu op en doe mee!
quote:
Eens.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:00 schreef Blaxje het volgende:
Ik meld me bij dezen aanGoeie PM, over een evt bijdrage kunnen we inderdaad nog praten.
Dat kampvuur idee is geweldig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |