Zutphen!quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:11 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Richting het oosten van het land, of richting België (Ardennen).
Filmen lijkt me dan weer niet zo tof, want is iemand continue met de camera bezig en da's niet leuk voor diegene lijkt me, maar fotoreportage ervan maken ofzo? Dat je dus steeds als je een opdracht oid hebt uitgevoerd een foto ervan moet maken?quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:11 schreef -SG- het volgende:
Misschien leuk om de groepen onderweg wat opdrachten te laten doen en dan bijvoorbeeld elke keer als ze een opdracht goed hebben uitgevoerd ze dan -30 seconden qua eindtijd te geven. Geef iedere groep een camera mee ofzo en je kunt het nog op FOK TV uitzenden ook.
Filmen hoeft natuurlijk niet de heletijd he. Maar dat van die foto's kan ook jaquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zutphen!
[..]
Filmen lijkt me dan weer niet zo tof, want is iemand continue met de camera bezig en da's niet leuk voor diegene lijkt me, maar fotoreportage ervan maken ofzo? Dat je dus steeds als je een opdracht oid hebt uitgevoerd een foto ervan moet maken?
Nee da's waar, maar wil je een beetje iets voor FOK! TV hebben moet je toch wel redelijk materiaal hebben lijkt me.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Filmen hoeft natuurlijk niet de heletijd he. Maar dat van die foto's kan ook ja.
Enorm tof idee. Hoewel ik het niet echt tof vind voor Fok TV.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:11 schreef -SG- het volgende:
Misschien leuk om de groepen onderweg wat opdrachten te laten doen en dan bijvoorbeeld elke keer als ze een opdracht goed hebben uitgevoerd ze dan -30 seconden qua eindtijd te geven. Geef iedere groep een camera mee ofzo en je kunt het nog op FOK TV uitzenden ook.
Kennen we jou?quote:
Ook niet van een sexy vrouwmens?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:10 schreef Haarklip het volgende:
Ik wil graag meedoen!
Als ik maar niet ineens in een donker bos een hand tegen m'n billetjes aanvoel!
Ook niet de eerste de beste, zó wanhopig ben ik ook weer nietquote:
Nee dat laatste hoeft ook nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Enorm tof idee. Hoewel ik het niet echt tof vind voor Fok TV.
Wat doe je in PUB danquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:14 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ook niet de eerste de beste, zó wanhopig ben ik ook weer niet.
Grote partytent huren, is niet zo duur als iedereen een bepaald bedrag bijlegt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:44 schreef -SG- het volgende:
Ook leuk om daarna als iedereen binnen is te gaan bbqen met z'n alle. Mits het goed weer is natuurlijk.
Je hebt goede ideeën.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:44 schreef -SG- het volgende:
Ook leuk om daarna als iedereen binnen is te gaan bbqen met z'n alle. Mits het goed weer is natuurlijk.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:11 schreef xalo het volgende:
TVP, ik zal even kijken wie d'r gaan en wat 't uiteindelijke plan is.
Ik ga, dus jij ook. Want dat had je de vorige keer ookal beloofd...quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:11 schreef xalo het volgende:
TVP, ik zal even kijken wie d'r gaan en wat 't uiteindelijke plan is.
Dan hoor ik ook in dat teamquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:04 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil al zoooo lang een dropping doen voor mijn verjaardag, maar het mocht steeds niet. Tof ja, beter dan karten.
Ik wil alleen wel bij Lieke in het team als zij gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |