Ik wil gewoon een kleurtje. Dus hoppa overmakenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi !
Ik hou me wel even bij mijn stichting ;;Aap'' enzo....
maar mooie aktie !
slaap lekker....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga ff een visje bannen in bed, truste en dank voor alle advies
huuuuuuuu!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vooral het doel vind ik erg goed: een opvanghuis (500 katten, 50 honden) voor dieren die niet plaatsbaar zijn via de normale asielen (teveel 'verleden' / verwilderd).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Is toch een goeie actie, de asielactie? Zou ik niet vergelijken eigenlijk... dieren zijn willoos in deze...
neu, goeie aktie hoor, maar ik doe het wel als vanouds, gaat trouwens automatisch..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een kleurtje. Dus hoppa overmaken
die hondquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vooral het doel vind ik erg goed: een opvanghuis (500 katten, 50 honden) voor dieren die niet plaatsbaar zijn via de normale asielen (teveel 'verleden' / verwilderd).
Ze zijn echt voor de dieren in nood, en kritisch in welke dieren ze opnemen (alleen de echte kansarme honden en katten).
[ afbeelding ]
Green green ... Don't want to be seenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
neu, goeie aktie hoor, maar ik doe het wel als vanouds, gaat trouwens automatisch..
maar kleurtjes wil ik welmaar dan popart kleurtjes.......
gossie die treurige oogjes....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vooral het doel vind ik erg goed: een opvanghuis (500 katten, 50 honden) voor dieren die niet plaatsbaar zijn via de normale asielen (teveel 'verleden' / verwilderd).
Ze zijn echt voor de dieren in nood, en kritisch in welke dieren ze opnemen (alleen de echte kansarme honden en katten).
[ afbeelding ]
We gaan lekker ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou talitha, we zitten wel op hetzelfde spoor vandaag
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou talitha, we zitten wel op hetzelfde spoor vandaag
Ik zal er geen traan om latenquote:
Doe het nog ffquote:
Ga schilderen huiliequote:
Ik ga pittenquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:09 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben niet weg, ik zit na te denken over mijn volgende posting.
oh ff serieus watte ???quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
nah iedereen weg...... haal effe weg Muis. is gemeen...
Mijn zinnigheden komen eigenlijk altijd spontaan, ik merk dat ik blokkeer als ik onder druk gezet wordt iets zinnigs te moeten zeggen.quote:
Ik ook niet maar zinkt wel weg en zo erg zal het vast niet zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
kweetniet...... kijk maar//////![]()
ik kan effe niet denken nu....
da's waar........quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet maar zinkt wel weg en zo erg zal het vast niet zijn
Die hond zou mijn broertje kunnen zijn..of zusje,,kan het niet zo snel zien..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oké zullen we hem effe snel dichspammenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:27 schreef Talitha het volgende:
Deze SC is trouwens nog een half uur geldig.
Nog eentje speciaal voor jou.quote:
Truste... Buuf...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb er alle vertrouwen in dat het jullie gaat lukken m op tijd dicht te spammen.![]()
Ik ga lekker pitten.Truste
Ik vind het juist sociaal correct om te laten merken dat je het mooi vindt. Delen we iets samen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nog eentje speciaal voor jou.
(al vind ik hem zelf ook schitterend, maar het is sociaal correct dergelijke motieven te verzwijgen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |