Das een paardensprong!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:21 schreef Marrije het volgende:
ik hoef de oplossing niet, want dan kan ik ook achterin kijken![]()
maar als je me kunt vertellen hoe ik de puzzel kan oplossen graag!
e a o
t * i
s r u
En op de plek van het sterretje staat dan een paard, zo'n schaakstuk. Maar ik neem aan dat je daar van alles neer kunt zetten?
Oh, nou, ik heb er nog een paar waarvan ik niet weet hoe ik ze kan oplossen.quote:
Nee, paard is essentieel, De stap die een paard maakt is vrij specifiek. Dat is zeg maar de oplossingquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:21 schreef Marrije het volgende:
ik hoef de oplossing niet, want dan kan ik ook achterin kijken![]()
maar als je me kunt vertellen hoe ik de puzzel kan oplossen graag!
e a o
t * i
s r u
En op de plek van het sterretje staat dan een paard, zo'n schaakstuk. Maar ik neem aan dat je daar van alles neer kunt zetten?
Denk dat je inderdaad met paardensprongen van letter naar letter moet gaan en er dan een woord ontstaat?quote:
Ik viel zwaar door de mandquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Soms denk ik weleens dat FOK volledig wordt bemand door psychiatrische patienten.![]()
(ons uitgezonderd natuurlijk)
Dit was wel weer een tegenvaller trouwens.![]()
![]()
[..]
Ach de lol moet je er ook van in zien.. Dat we allemaal gestoord zijn is een bijzaakquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Soms denk ik weleens dat FOK volledig wordt bemand door psychiatrische patienten.![]()
(ons uitgezonderd natuurlijk)
Dit was wel weer een tegenvaller trouwens.![]()
![]()
[..]
Springen moet je, van letter naar letter, in een bepaalde volgorde.quote:
die doe ik dan wel als ik al de beginletter ofzo heb ingevuld dmv een andere puzzelquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Springen moet je, van letter naar letter, in een bepaalde volgorden.
Het zou een cryptogram kunnen zijn. Maar staat er voorin het boekje geen uitleg over de verschillende puzzels?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh, nou, ik heb er nog een paar waarvan ik niet weet hoe ik ze kan oplossen.
Deze bijvoorbeeld:
LEZENAAR
En dan bestaat de oplossing uit 8 letters.
Moet ik dan een synoniem vinden voor lezen en aar?
Ben sodoku moe ..En met paarden heb ik al jaren niks meer meequote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Springen moet je, van letter naar letter, in een bepaalde volgorde.
Net als de paardensprong bij schaken.
Jawel, maar over deze puzzels wordt met geen woord gerept.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het zou een cryptogram kunnen zijn. Maar staat er voorin het boekje geen uitleg over de verschillende puzzels?
De beginletter is de e.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
die doe ik dan wel als ik al de beginletter ofzo heb ingevuld dmv een andere puzzel
Ik ben er bang vanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben sodoku moe ..En met paarden heb ik al jaren niks meer mee
Ik kanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
die doe ik dan wel als ik al de beginletter ofzo heb ingevuld dmv een andere puzzel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maken, geen idee of dat ergens op slaatHet maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Als ik me verveel puzzel ik hier weleens: http://www.conceptispuzzles.com/index.aspxquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben sodoku moe ..En met paarden heb ik al jaren niks meer mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met beginletter e
Wat voor puzzels doe jij?!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
ik moet 4 van die paardensprongpuzzels oplossen bij deze puzzel en alle snuiten staan naar links.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De beginletter is de e.
Welke richting staat het paard op met zijn snuit?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee, wacht dat slaat nergens op, het isPuzzel snolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor puzzels doe jij?!
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik kanDaar kwam ik ook opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maken, geen idee of dat ergens op slaat
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee, wacht dat slaat nergens op, het isDat schrijf je toch niet zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met beginletter e
Wat voor puzzels doe jij?!
Een éénlingweg voert door mijn land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |