Tja je moet ook van goede huizen komenquote:
Oh ja kut tis nog maar dinsdag... Pff ben ff van de rel qua dagenquote:
Nog 1 dagje en dan heb ik weer weekendquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja kut tis nog maar dinsdag... Pff ben ff van de rel qua dagen
Dat dus! Ik vind het echt niet kunnen hoor FANN.quote:
uuuuuuuuuuuh, is dat niet jouw taak?quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uuuuuuuuuuuh, is dat niet jouw taak?
Kee, geef me maar wat knoppies dan ga ik aan de slag.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann slaag geven, ik gun jullie ook wat op z'n tijd.
Heej ik zat laatst een beetje met je te geinen, maar ik wist helemaal niet dat je in een nare periode zatquote:
Eens Litha !!! De drukte hoe vervelend ook is over .. Neem je rustquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:23 schreef beequeen het volgende:
Fijn om te horen dat alles goed gegaan is Talitha, gewoon nu even je rust nemen.
Ik ben net terug van de begrafenis van een achterneefje, net 18 jaar en omgekomen bij een verkeersongeluk. Enig kind, ouders helemaal kapot.![]()
Artikel AD.
Ik neem een borrel en wens jullie een fijne avond.
Geinen is anders een fijne afleiding. Juist in nare periodes.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heej ik zat laatst een beetje met je te geinen, maar ik wist helemaal niet dat je in een nare periode zat
Sterkte
Die troela moet zweepslagen hebbenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kee, geef me maar wat knoppies dan ga ik aan de slag.
Das ontzettend verdrietig BQ. Kinderen horen niet eerder dan hun ouders te gaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:23 schreef beequeen het volgende:
Fijn om te horen dat alles goed gegaan is Talitha, gewoon nu even je rust nemen.
Ik ben net terug van de begrafenis van een achterneefje, net 18 jaar en omgekomen bij een verkeersongeluk. Enig kind, ouders helemaal kapot.![]()
Artikel AD.
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Die troela moet zweepslagen hebben![]()
Tis een gouden fokkertje hoor
Ja ok,ik hoopte maar dat ik in mijjn onwetendheid niet onbedoeld iets pijnlijks geroepen had.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geinen is anders een fijne afleiding. Juist in nare periodes.
En thanks Eend.
Ik vind FANN een lieverd, maar deze keer verdient ze straf. Ons gouden Fokkertje.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Die troela moet zweepslagen hebben![]()
Tis een gouden fokkertje hoor
Ja dat is inderdaad een dramatisch verhaalquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:23 schreef beequeen het volgende:
Artikel AD.
Ik kan me alleen maar herinneren dat ik moest lachen, dus dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ok,ik hoopte maar dat ik in mijjn onwetendheid niet onbedoeld iets pijnlijks geroepen had.
Moest even terug in mijn herinnering, maar geloof van niet
Toch?
thanksquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:35 schreef Deisyy het volgende:
Dus het is achter de rug Talitha, fijn dat het een mooin afscheid was en dan is het nu tijd om een beetje tot jezelf te komen.
Sterkte
Phewquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan me alleen maar herinneren dat ik moest lachen, dus dat zit wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |