Ik wil gewoon een kleurtje. Dus hoppa overmakenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi !
Ik hou me wel even bij mijn stichting ;;Aap'' enzo....
maar mooie aktie !
slaap lekker....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga ff een visje bannen in bed, truste en dank voor alle advies
huuuuuuuu!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vooral het doel vind ik erg goed: een opvanghuis (500 katten, 50 honden) voor dieren die niet plaatsbaar zijn via de normale asielen (teveel 'verleden' / verwilderd).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Is toch een goeie actie, de asielactie? Zou ik niet vergelijken eigenlijk... dieren zijn willoos in deze...
neu, goeie aktie hoor, maar ik doe het wel als vanouds, gaat trouwens automatisch..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een kleurtje. Dus hoppa overmaken
die hondquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vooral het doel vind ik erg goed: een opvanghuis (500 katten, 50 honden) voor dieren die niet plaatsbaar zijn via de normale asielen (teveel 'verleden' / verwilderd).
Ze zijn echt voor de dieren in nood, en kritisch in welke dieren ze opnemen (alleen de echte kansarme honden en katten).
[ afbeelding ]
Green green ... Don't want to be seenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
neu, goeie aktie hoor, maar ik doe het wel als vanouds, gaat trouwens automatisch..
maar kleurtjes wil ik welmaar dan popart kleurtjes.......
gossie die treurige oogjes....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vooral het doel vind ik erg goed: een opvanghuis (500 katten, 50 honden) voor dieren die niet plaatsbaar zijn via de normale asielen (teveel 'verleden' / verwilderd).
Ze zijn echt voor de dieren in nood, en kritisch in welke dieren ze opnemen (alleen de echte kansarme honden en katten).
[ afbeelding ]
We gaan lekker ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou talitha, we zitten wel op hetzelfde spoor vandaag
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou talitha, we zitten wel op hetzelfde spoor vandaag
Ik zal er geen traan om latenquote:
Doe het nog ffquote:
Ga schilderen huiliequote:
Ik ga pittenquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:09 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben niet weg, ik zit na te denken over mijn volgende posting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |