Omdat ik donateur ben van de asielaktie (er is in 5 dagen al ¤ 2.000 binnen, evenveel als vorig jaar).quote:
Moet je geld geven aan de asielactie schatje.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom ben jij groen![]()
mag ik ook kleurtjes Pietje![]()
![]()
rood/ geel / blauw
F ROOD
A GEEL
NN BLAUW
![]()
mag dat?
Ah thanx, nou ja ik had er eentje gekocht maar nu kook ik niet meer hier deze week. Meesleuren ga ik niet aan beginnen, dus dacht misschien kan ie op brood morgen. Maar nee dusquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Het heet niet voor niets Salmonella.Nou ja wat niet kan, vast wel... Maar dan moet ie wel vers zijn. en ik zou m dun snijden dan. van die grote hompen lijkt me niet te hachelen. Maar waarom niet bakken/stomen/stoven/grillen?
doe maar nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een zalmfilet zoals je die normaal bakt in de koekenpan, kan je die rauw eten?
ow.... ik doneer wel een schilderijtjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moet je geld geven aan de asielactie schatje.
In dat geval had ik je nek allang omgedraaidquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht dat jij altijd ''blauw'' was......
Dat kan, maar dan moet je hem vanavond of morgenochtend nog even bakkenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah thanx, nou ja ik had er eentje gekocht maar nu kook ik niet meer hier deze week. Meesleuren ga ik niet aan beginnen, dus dacht misschien kan ie op brood morgen. Maar nee dus.
Op FOK is dat zo'n beetje hetzelfde als vloeken in de kerk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:33 schreef Peter6000 het volgende:
Nu voel ik me net zo`n Christen die zo nodig over God moet praten.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
In dat geval had ik je nek allang omgedraaid
waarom?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben ze zo dankbaarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:36 schreef Talitha het volgende:
Je bent best geliefd hier hè Pietermans. Ze hadden je ook rustig dat ding kunnen laten opvreten.
Wacht ff wat opetenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:36 schreef Talitha het volgende:
Je bent best geliefd hier hè Pietermans. Ze hadden je ook rustig dat ding kunnen laten opvreten.
Dat duurt hooguit 10 minuten Ff in de pan, keren, na laten garen en morgen op de boterham. Niets verspild en alleen even de koekenpan afwassenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah thanx, nou ja ik had er eentje gekocht maar nu kook ik niet meer hier deze week. Meesleuren ga ik niet aan beginnen, dus dacht misschien kan ie op brood morgen. Maar nee dus.
toepasselijke typo zag ik nog netquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat duurt hooguit 10 minuten Ff in de pan, keren, na laten garen en morgen op de boterham. Niets verspild en alleen even de koekenpan afwassen
Lekker met citroenmayonaise en dille trouwens![]()
Is toch een goeie actie, de asielactie? Zou ik niet vergelijken eigenlijk... dieren zijn willoos in deze...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, ik dacht nog; zal ik m laten staanquote:
iik zag hem ook..... ik was te laatquote:
Ja zoiets iidquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Is toch een goeie actie, de asielactie? Zou ik niet vergelijken eigenlijk... dieren zijn willoos in deze...
Mooi !quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat ik donateur ben van de asielaktie (er is in 5 dagen al ¤ 2.000 binnen, evenveel als vorig jaar).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |