Vandaar dat er zo weinig gereageerd wordt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:48 schreef Deadre het volgende:
De politie meldt dat de man een zeer
wit gezicht heeft,
dan ken jij vrouwen en hun handtasje niet. die houden ze nog steviger vast dan een rotspunt als ze dreigen in een ravijn te storten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Hoe suf ben je dan hee? Gewoon een flinke sjor aan dat tasje en desnoods een duw daar red je het ook wel mee.
Ja, maar het is maar een vrouwtje. Je moet er dus gewoon een goeie, rauwe sjor aan geven. Geen halfzacht geolied masturbatiehandelingetjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan ken jij vrouwen en hun handtasje niet. die houden ze nog steviger vast dan een rotspunt als ze dreigen in een ravijn te storten.
Naar oost Europie d'r meequote:verder moeten ze die kut oost-europeaan zo snel mogelijk uitzetten.
gewoon lekker in hun eigen oost-europië de straf uitzitten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ja, maar het is maar een vrouwtje. Je moet er dus gewoon een goeie, rauwe sjor aan geven. Geen halfzacht geolied masturbatiehandelingetje
[..]
Naar oost Europie d'r mee
Hij zal vooral makkelijk te herkennen zijn aan de vrouwelijke handtas die hij heeft.quote:De politie meldt dat de man een zeer
wit gezicht heeft,zo'n 1.80 lang is en
een grijze trui,blauwe spijkerbroek
en sportschoenen aan had
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:30 schreef Montov het volgende:
[..]
Hij zal vooral makkelijk te herkennen zijn aan de vrouwelijke handtas die hij heeft.
Europees paspoortquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:20 schreef PartyAmber het volgende:
Ik kan hier zo boos om worden !
We moeten gewoon al die oost-europeanen terug naar Marokko sturen !
Te voorspelbaar, Meh.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:02 schreef Meh7 het volgende:
Gaat blondie nu alle Oost-Europeanen (incl. zijn wijf) het land uitzetten?
Hehe, je houdt het nog vol, hulde Mehquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:02 schreef Meh7 het volgende:
Gaat blondie nu alle Oost-Europeanen (incl. zijn wijf) het land uittrappen?
Nah, hij wil me nog steeds niet teleurstellenquote:
Nou in feite gaat het hier om een van de hoofdthema's van De Geperoxideerde: criminaliteit. Het verband is in ieder geval niet vergezocht. Als ik in een random topic over Het Peroxidemonster begin, heb je uiteraard gelijk. Nu dus niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nah, hij wil me nog steeds niet teleurstellen
Dat is het anders nooit.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:05 schreef Repeat het volgende:
Zeer wit gezicht, frappant dat het uiterlijk van de dader nu ineens wel relevant is
Ah ok, dan pas ik de spelregels wel wat aanquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:08 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nou in feite gaat het hier om een van de hoofdthema's van De Geperoxideerde: criminaliteit. Het verband is in ieder geval niet vergezocht. Als ik in een random topic over Het Peroxidemonster begin, heb je uiteraard gelijk. Nu dus niet.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Maar dan blijf ik toch ook de eerder genoemde reactie van Repeat idd frappant vinden, waarom is nu de afkomst en huidskleur ineens wel makkelijk te noemen in de bron?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]_!!
Dit kan je niet menen. In 9 v/d 10 gevallen wordt de afkomst genoemd. Kom jij wel eens op Fok!?
Erm, in het nieuws vaak niet hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]_!!
Dit kan je niet menen. In 9 v/d 10 gevallen wordt de afkomst genoemd. Kom jij wel eens op Fok!?
Niet te geloven die extreem-rechtsen. Als het hun uitkomt staan de kranten vol met berichten over allochtonen & criminaliteit, elke keer wijzen ze naar Opsporing Verzocht, maar als het hen even niet uitkomt weten ze van niks.quote:
Oh bah, ik ben gedwongen het eens te zijn met deze postquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:31 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Niet te geloven die extreem-rechtsen. Als het hun uitkomt staan de kranten vol met berichten over allochtonen & criminaliteit, elke keer wijzen ze naar Opsporing Verzocht, maar als het hen even niet uitkomt weten ze van niks.
alsof er ook mannelijke handtassen bestaanquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:30 schreef Montov het volgende:
[..]
Hij zal vooral makkelijk te herkennen zijn aan de vrouwelijke handtas die hij heeft.
Die zijn er wel, kijk maar naar wat foto's van Christiano Ronaldo of iets in die richting.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:34 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
alsof er ook mannelijke handtassen bestaan
...quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:36 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Die zijn er wel, kijk maar naar wat foto's van Christiano Ronaldo of iets in die richting.
I know.. creepy..quote:
Misschien was het zijn handtasje wel en was dat 18-jarige sekreet een homofoob die hem aan het pesten was!quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:30 schreef Montov het volgende:
[..]
ja! en ondertussen wil ik graag mijn sterkte wensen aan de meid die keihard in haar gezicht geslagen is en uiteindelijk haar tasje moest afstaan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Misschien was het zijn handtasje wel en was dat 18-jarige sekreet een homofoob die hem aan het pesten was!
Waarschijnlijk omdat juist deze gegevens afwijken ten opzichte van wat we gewoon zijn uit andere berichten over tasjesroof.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ah ok, dan pas ik de spelregels wel wat aan![]()
Maar dan blijf ik toch ook de eerder genoemde reactie van Repeat idd frappant vinden, waarom is nu de afkomst en huidskleur ineens wel makkelijk te noemen in de bron?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |