Dat zijn de kalenderkwartalen. En het meervoud van datum is data.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:31 schreef hh84 het volgende:
Wat zijn de exacte begin- en einddatums voor de kwartaalperiodes voor het doen van belastingaangiftes?
ik heb overal op internet gezocht maar kan het niet vinden...
Werkt de Belastingdienst met andere kwartalen als de rest van Nederland dan? Volgens mij beginnen de kwartalen van de Belastingdienst gewoon op 1/1, 1/4, 1/7 en 1/10.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:31 schreef hh84 het volgende:
Wat zijn de exacte begin- en einddatums voor de kwartaalperiodes voor het doen van belastingaangiftes?
ik heb overal op internet gezocht maar kan het niet vinden...
Mag allebei.quote:
Datum is een Latijns woord en het meervoud daarvan is toch echt Data. Dat iedereen Datums ook goed vind, kan ik niet helpen. Ik ben van het oude stempelquote:
Naaahh, dat klinkt te logisch - dat kan niet goed zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:32 schreef karr-1 het volgende:
Even gokken, 31 maart, 30 juni, 30 september en 31 december
Tja, als je het maar lang genoeg fout doet, wordt het vanzelf goedquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:29 schreef JumpingJacky het volgende:
Datum is een Latijns woord en het meervoud daarvan is toch echt Data. Dat iedereen Datums ook goed vind, kan ik niet helpen. Ik ben van het oude stempel
Het stempel nog wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:29 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Datum is een Latijns woord en het meervoud daarvan is toch echt Data. Dat iedereen Datums ook goed vind, kan ik niet helpen. Ik ben van het oude stempel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |