Ja dat dan weer wel, maar we gaan GEEN medelijden met d'r hebbenquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
Wel schandalig eigenlijk he, dat 'Wordt Adam de vader van Micky's derde kind???'.
Ik bedoel, het is niet bepaald onze 'vriendin', maar als je twee miskramen hebt gehad is zoiets best een beetje lomp omschreven. Of ligt dat aan mij?
Oeh. The pressure! The pressurrrrrrrrre!quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel, maar we gaan GEEN medelijden met d'r hebben!
Sterk blijven Greys, sterk blijven!
Pótverdorie, zou dát even tof zijn zeg!quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:54 schreef beequeen het volgende:
Bedankt voor het scannen Eef. Toch even een vraagje: op de voorpagina staat dat Patries een nieuwe liefde heeft. Staat daar niks over geschreven?
[ afbeelding ]
Dat lijkt miij tofheid van de bovenste plank.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
Pótverdorie, zou dát even tof zijn zeg!
Een jonge adonis voor Ptwishj, waarmee ze Adam de ogen uit kan steken!![]()
Je hoeft het maar te vragenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat lijkt miij tofheid van de bovenste plank.![]()
![]()
Misschien is het Eef niet opgevallen en is het een piepklein berichtje, bescheiden als Patries is, vandaar mijn vraag.
Edit: Thnx Eef, wat ben je snel.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |