Ik heb een beter idee..Wij als ptwiss team maken gehaktballen en laten ze keuren door Eddem in het bijzijn van Christina en op de achtergrond Mikequote:Op woensdag 22 juli 2009 00:41 schreef Greys het volgende:
Chrissie, mogen we een keertje gehaktballen bij je moeder komen eten denk je?
Dan zal je zien dat we helemaal niet weird, maar heel erg leuk ende lief en pro-Patries zijn!
dit doet me weer denken aan de penkeekbakwedstrijd met Elientje en Marilienquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee..Wij als ptwiss team maken gehaktballen en laten ze keuren door Eddem in het bijzijn van Christina en op de achtergrond MikeIedereen wint en we hebben een meat -balMeet and Greet bij Ptwiss.De koningin van de gehaktballen !! Mike mag aantekeningen maken over hoe de lekkerste meatball dient klaargemaakt te worden inc jus,,maar ze daadwerkelijk bakken mag niet.
Ik wil dat Eddem blijft smachten naar goede meatballs ala pwissen en team![]()
Die draaide geen balllen maaquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:09 schreef snetje het volgende:
[..]
dit doet me weer denken aan de penkeekbakwedstrijd met Elientje en Marilienwie? ja ! Marilien die
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:15 schreef snetje het volgende:
[..]
ja bom doe eens! ze vinden mij daar een rare ventterwijl eigenlijk jij dat bent
Volgens profiel welquote:
Leuk voor Chrissyquote:De dolverliefde tortelduifjes kunnen zich de tijd die voorafging aan de Adam/Micky-periode bijna niet meer herinneren![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |