Oh, dat vind ik zo afschuwelijjk dat soort dingen. Met zo'n instelilng kom je er nooit als vrouw.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:57 schreef snetje het volgende:
[..]
nee niet als vaderfiguur! denk ook echt niet dat dat gaat lukken bij Patries![]()
meer galant! een gentleman .. iemand die wel de deur voor haar opent ..iemand die er wel voor zorgt dat zij eerst plaats neemt aan tafel en netjes haar stoel aanschuift ... snap ie .. etiketteetiquette .. en dat past wel bij Patries
Whut?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:14 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik zo afschuwelijjk dat soort dingen. Met zo'n instelilng kom je er nooit als vrouw.
Je kunt ook heel vrouwelijk zijn terwijl je zelf gewoon de stoel pakt en gaat zitten hoor. Bij jou betaalt de man ook zeker altijd?
ja toch stel je voor dat een man je als vrouw behandeld en wat hoffelijks doet!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:14 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik zo afschuwelijjk dat soort dingen. Met zo'n instelilng kom je er nooit als vrouw.
Je kunt ook heel vrouwelijk zijn terwijl je zelf gewoon de stoel pakt en gaat zitten hoor. Bij jou betaalt de man ook zeker altijd?
Oh dat wist ik niet. En niets mis met haarstukken, zeker niet als ze zo mooi zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:56 schreef Ole het volgende:
Is geen geheim dat ze haarstukken gebruikt hoor. Was destijds nog een bitchfight over tussen haar en Conny Breukhoven.
Ik ook!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, lekker degelijk, en dat vind ik tegenwoordig wel aantrekkelijk....![]()
Maar goed, misschien gaat Patricia nog steeds liever voor jong en fout dan voor verstandig en oud.
Kom je nooit waar?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:14 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Bij mij wel. Because I'm worth itquote:Je kunt ook heel vrouwelijk zijn terwijl je zelf gewoon de stoel pakt en gaat zitten hoor. Bij jou betaalt de man ook zeker altijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |