quote:
Patricai Paay (60) dumpt Rotterdamse havenbaron (61) omdat hij te oud is!
(5-8-2009) Patricia Paay, die seks de beste remedie vindt om over de breuk met Adam Curry heen te komen, is volop aan hett daten! Maar dat doet ze alleen met veel jongeren mannen. Recent werd Paay nog gekoppeld aan de 31 jaar jongere zanger Waylon, maar de 60-jarige Paay vermaakte zich afgelopen weekend met Rotterdamse havenbaron Hans Vervat , maar die is volgens Paay te oud! Wel vermaakte ze zich heel recent met de 29-jarige Waylon... En dat zeer tegen de zin van dochter Christina!
Ze is dan wel na 21 jaar huwelijk met Adam Curry weer single, bij de pakken neerzitten daar doet Patricia Paay niet aan! Met opgeheven hoofd gaat de diva verder met haar leven, en hoe. Ze is weer druk aan het daten.
Haar ex Adam mag dan nieuw geluk gevonden hebben bij Micky Hoogendijk, ook voor Patricia staan de mannen in de rij als we de zangeres mogen geloven.
"Ik ben aan het daten. Hele rijen mannen!" grapt ze. Vorige week was haar zogenaamde relatie met Waylon nog volop nieuws, maar ze vertelt nu eindelijk hoe het zit met haar liefdesleven. "Ik heb allemaal smsjes, ik krijg mailtjes. Ze willen allemaal! Kind, ik heb geen tijd!", aldus een stralende Patricia.
Overigens date Paay alleen met jongere mannen, omdat dat zij dat gezelschap gewend is. In mannen van haar eigen leeftijd ziet Paay niets..
Havenbaron Hans VervatDe zangeres en tv-persoonlijkheid heeft volgens Story een nieuwe liefde gevonden in de steenrijke havenbaron Hans Vervat (61), maar die is inmiddels door Paay weer afgeserveerd wegens te oud...
"Hans en ik gaan al langer met elkaar om. Hij is een lieve en sociale man", aldus Paay. "Ik heb ooit tegen hem gezegd: Hans, als er ooit iets gebeurt tussen Adam en mij sta je op mijn lijstje." Dat mag zo zijn, maar het bleef bij een etentje, afgelopen weekend, voor Hans Vervat. Paay vindt de man een lieve vriend, maar liet inmiddels aan vrienden weten hem als mogelijke minnaar/man te oud te vinden.
Hans Vervat is 61 jaar en Rotterdammer in hart en nieren. Hij is een ondernemer met een grote staat van dienst en is al jaren lid van de PvdA.
Weekblad Prive meldt overigens dat Paay na de opname van Popstars, dat volgende week begint, er vandoor is gegaan met zanger Waylon. Ze zou haar dochter Chrsitina huilend hebben achtergelaten in de studio toen zij met de 29-jarige zanger de nacht in verdween.
Bron: Zijonline
Ze geven er ook allemaal een draai aan
Maar Patries riep van de week idd dat ze het liefst jonge mannen heeft.....
Maar dat kan ook een afleidingsmanouvre zijn