Misschien wel,schaar jij je daaronder ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:48 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Misschien heeft Chrissie het toch aan haar moeder laten lezen van die "weird people"
 Meid,het is Zaterdag avond en ik ben ook voor team pwatrish.niet erg toch.
Meid,het is Zaterdag avond en ik ben ook voor team pwatrish.niet erg toch.  

Nee hoor en ik vind het van Chrissy ook een beetje weird dat ze "ons" zo noemt, we zijn nog wel zo positief over haar mummyquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Misschien wel,schaar jij je daaronder ?Meid,het is Zaterdag avond en ik ben ook voor team pwatrish.niet erg toch.

Ja ,dus dat..Patries is lief,Crissie een beetje verwent,Eddem een lul en Mike een ....vul me maar aanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:56 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Nee hoor en ik vind het van Chrissy ook een beetje weird dat ze "ons" zo noemt, we zijn nog wel zo positief over haar mummy

Wat doet die mevrouw in dat rode truitje? Die kop, die handenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:59 schreef Eef999 het volgende:
Hij was dus wel vermomd als Elvis
[ afbeelding ]

*fap fap*quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat doet die mevrouw in dat rode truitje? Die kop, die handen

Gefotosjoptquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat doet die mevrouw in dat rode truitje? Die kop, die handen

hihihii, nee joh, die houdt zich met alle macht vast aan die stang. Anders zeilt ze zo de gracht in. Heb je die oren gezien??quote:

Neehhh geloof ik niet .zou kunnen..quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:49 schreef Day het volgende:
Ik zou er dus helemaal niet van opkijken als blijkt dat Waylon 't vriendje is van Gerard.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |