Oh... nou.... pfff.. lekker boeiend zegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig maar. Anders had ik je man gebeld dat ie je wat beter in de hand moest houden.
nee niet als vaderfiguur! denk ook echt niet dat dat gaat lukken bij Patriesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:15 schreef Copycat het volgende:
Patries heeft helemaal niemand nodig om voor haar te zorgen. Ze is geen geriatrisch kasplantje, maar een moderne vrouw die heel goed haar eigen boontjes - en die van een paar leuke jonge knullen - kan doppen. Die heeft geen behoefte aan een vaderfiguur.
Yep, lekker degelijk, en dat vind ik tegenwoordig wel aantrekkelijk....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:32 schreef Vivi het volgende:
Het is toch best een charmante man voor zijn leeftijd vind ik hoor.
quote:Patricia Paay en Wethouder tongzoenend op straat gespot!
Dit bericht is geplaatst op 05-08-2009 om 12:46:00
Wethouder Hans Vervat probeert nu ineens de romance van afgelopen zondag te ontkennen. Maar is hij dit dan vergeten.....
De Rotterdamse wethouder van Economie en Verkeer en havenbaron Hans Vervat had het maar wat naar zijn zin afgelopen zondag met Patricia Paay. Jarenlang loopt hij al achter de diva aan en ziet na de breuk met Adam zijn kans schoon.
Maar zoals politici altijd al draaikonten liet Hans via zijn woordvoerder weten dat er van een romance geen sprake was, maar dat hij en Paay slechts goede vrienden zijn.
Allemaal leuk en aardig Hans maar Story fotograaf Edwin Smulders was zondagavond getuige van een opvoering die weinig te maken had met een slechts vriendschappelijke band.
Na afloop van het diner begaven de twee zich naar het hotel van Patricia Paay. Eerst nadat ze hand in hand het restaurant hadden verlaten waar ze zondag aten.
Voor het hotel begonnen de twee ook nog eens aan een stevig potje tongzoenen.
Uiteraard niet wetend dat Edwin Smulders hier allemaal getuige van was. Na een stevige zoenpartij nam Paay Hans aan de hand mee het hotel in en hield ze op haar hotelkamer zeker geen werkbespreking.
Uren later verliet Hans pas de hotelkamer. Dat was rond half drie 's nachts. Doe je dit met al je vrienden Hans?
Ik zou de rest van Ptwish lijstje wel eens willen zienquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:02 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
NIEUWE LIEFDE VOOR LA PAAY
De foto's in weekblad STORY maken een eind aan alle indianenverhalen: niet de 29-jarige Waylon, maar de 61-jarige steenrijke havenbaron Hans Vervat is de nieuwe liefde van Patrica Paay.
Story betrapte het stel in nachtelijk Amsterdam. 'Hans en ik gaan al langer met elkaar om. Ik heb ooit tegen hem gezegd: Hans, als er ooit iets gebeurt tussen Adam en mij sta je op mijn lijstje,' aldus Patricia. 'Hij is een lieve en sociale man'.
Voor meer roddels, de nieuwe story ligt vanaf vandaag in de winkel!
Oh, dat vind ik zo afschuwelijjk dat soort dingen. Met zo'n instelilng kom je er nooit als vrouw.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:57 schreef snetje het volgende:
[..]
nee niet als vaderfiguur! denk ook echt niet dat dat gaat lukken bij Patries![]()
meer galant! een gentleman .. iemand die wel de deur voor haar opent ..iemand die er wel voor zorgt dat zij eerst plaats neemt aan tafel en netjes haar stoel aanschuift ... snap ie .. etiketteetiquette .. en dat past wel bij Patries
Whut?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:14 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik zo afschuwelijjk dat soort dingen. Met zo'n instelilng kom je er nooit als vrouw.
Je kunt ook heel vrouwelijk zijn terwijl je zelf gewoon de stoel pakt en gaat zitten hoor. Bij jou betaalt de man ook zeker altijd?
ja toch stel je voor dat een man je als vrouw behandeld en wat hoffelijks doet!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:14 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik zo afschuwelijjk dat soort dingen. Met zo'n instelilng kom je er nooit als vrouw.
Je kunt ook heel vrouwelijk zijn terwijl je zelf gewoon de stoel pakt en gaat zitten hoor. Bij jou betaalt de man ook zeker altijd?
Oh dat wist ik niet. En niets mis met haarstukken, zeker niet als ze zo mooi zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:56 schreef Ole het volgende:
Is geen geheim dat ze haarstukken gebruikt hoor. Was destijds nog een bitchfight over tussen haar en Conny Breukhoven.
Ik ook!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, lekker degelijk, en dat vind ik tegenwoordig wel aantrekkelijk....![]()
Maar goed, misschien gaat Patricia nog steeds liever voor jong en fout dan voor verstandig en oud.
Kom je nooit waar?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:14 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Bij mij wel. Because I'm worth itquote:Je kunt ook heel vrouwelijk zijn terwijl je zelf gewoon de stoel pakt en gaat zitten hoor. Bij jou betaalt de man ook zeker altijd?
Dat ook denk ik, maar mijn degelijke lief is dan ook wel heel lief, en intelligent, en leuk, en hij kan goed koken..... het is meer dat ik er nu zelf ook van overtuigd ben dat ik het verdiend heb dat iemand zo lief voor me is.quote:
Tot nog toe lukt dat prima dus I'll take my changesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:13 schreef Vivi het volgende:
Als je dan maar weet dat je er nooit gaat komen zo!
OK, komen zequote:
Geweldig!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |