Wacht. Een dure auto maar geen oprit?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:57 schreef Druktemaker het volgende:
De buurman had zijn auto een beetje achterlijk op de stoep gezet.
Ik werd even afgeleid doordat mijn telefoon afging, en terwijl ik mijn auto van de oprit afreed kom ik tegen de auto van de buurman aan. "BAF!" Ja hoor, een deuk in de auto van de buurman. (Hij heeft een BMW 645)
Jawel, ik weet ook niet waarom hij hem daar had neergezetquote:
Geef Druktemaker nou een béétje het gevoel dat ie leuk isquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Jezus, hoe duidelijk kan een troll zijn mensen? Stelletje mongolen hier.
Dan moet hij ook wel een poging doen leuk te zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Geef Druktemaker nou een béétje het gevoel dat ie leuk is
Buurman kan aan de schade wel zien hoe de schade ontstaan is. Lak restjes erbij en klaar is Sherlockquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:57 schreef Druktemaker het volgende:
Ik ben zojuist even naar de stad met de auto geweest, wat leuke dingen gekocht.
Helaas gaat nooit eens een keer iets goed. De buurman had zijn auto een beetje achterlijk op de stoep gezet.
Ik werd even afgeleid doordat mijn telefoon afging, en terwijl ik mijn auto van de oprit afreed kom ik tegen de auto van de buurman aan. "BAF!" Ja hoor, een deuk in de auto van de buurman. (Hij heeft een BMW 645) Zonde![]()
Hij was volgens mij aan het slapen, ik heb hem in ieder geval niet naar buiten zien komen.
Ben toch maar doorgereden, niet echt zin in een burenruzie.
Je blijft alleen wel met een knagend gevoel zitten
truequote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dan moet hij ook wel een poging doen leuk te zijn natuurlijk.
Dit is zo doorzichtig dat zelfs een peuter blinde het nog doorziet. Dat geeft dus meteen het niveau van een hoop bovenstaande users weer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |