Beste allemaal,
Ik ben laatst verhuisd naar een kamer verderop in de straat, en heb meteen bij Online mijn abonnement bij hen overgezet naar een bewoner (X) van mijn oude adres.
Wat is nu het probleem?
Online blijft bij mij geld afschrijven. Na een belletje met de klantenservice zeiden ze dat het abonnement inderdaad overgezet was naar X maar dat de meegestuurde ING pas niet goed te lezen was, nooit iets over gehoord o.i.d) en ze dus het geld afschrijven van mijn rekening. Maar ze zeiden ook dat ik het bedrag mocht storneren en ze boden hun excuses aan en het zou niet meer gebeuren.
Ik dacht dat hiermee de kous af was totdat ik afgelopen keer mijn saldo checkte ik zag dat Online nog steeds geld afschrijft en in dit geval 2 maanden (het gestorneerde bedrag + de nieuwe maand)!
Weer gebeld en weer was het verhaal hetzelfde.
Echter ben ik het nu aardig beu aan het worden. Het moet toch niet zo zijn dat ze 'maar' geld afschrijven van mij omdat ze het rekeningnummer van X niet kunnen lezen?
Wat kan ik hier tegen doen? Ik kan het geld blijven storneren maar als ze elke keer er een maand bij gaan rekenen schrijven ze dadelijk ¤350 af en dat kan ik niet zomaar missen.
Groeten,
numero_uno
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-