Leuk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:22 schreef fl1pp13 het volgende:
Het is een philips, precies weet ik het niet, alleen dat hij 94 cm is. ( OW het is trouwens gewoon een televisie)
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Nice pad Ed.
Zit je op jezelf?
Bijna 2 jaar. In Leeuwarden.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Sinds kort op je zelf of wat?
En waar?
Eindhoveeaauuhhhquote:Op donderdag 10 september 2009 22:17 schreef SuperFruitig het volgende:
Sjezen, dat is een eindje uit de richting
Ook zeer nice! Hoe heb jij je je games of DVD's daar hangen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Kix!
Mijn inrichting is nu officieel student -af![]()
Appartement voor de winnaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
had atm alleen mijn brakke telefoon cam, omdat mijn camera nog ergens in een doos zitverhuizen
![]()
Dat zijn ikea dingen die vet kut zijn om op te hangen omdat je geen ruimte hebt voor een normale schroevendraaierquote:Op donderdag 10 september 2009 23:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ook zeer nice! Hoe heb jij je je games of DVD's daar hangen?
Damn son.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat zijn ikea dingen die vet kut zijn om op te hangen omdat je geen ruimte hebt voor een normale schroevendraaiermaar zodra ze hangen hele chille dvdrekken
Het is ff gekloot maar ze zijn echt heel mooi onopvallend, helemaal meerdere naast elkaarquote:Op donderdag 10 september 2009 23:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Damn son.
Als ik hier weg ga wil ik dat ook. Zeer tof.
Tnxquote:Op donderdag 10 september 2009 23:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ook zeer nice! Hoe heb jij je je games of DVD's daar hangen?
Hahahahahaquote:Op donderdag 10 september 2009 23:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat zijn ikea dingen die vet kut zijn om op te hangen omdat je geen ruimte hebt voor een normale schroevendraaiermaar zodra ze hangen hele chille dvdrekken
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Tnx
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70115521
Kost geen drol
[..]
Hahahahaha
Mijn broer heeft ze echt bijna doormidden gebroken van de ergernis
Idd erg naatje om op te hangen als je geen haakse ratel hebt
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bijna 2 jaar. In Leeuwarden.
Wat een zooitje, maar wat een game verzamelingquote:Op maandag 27 juli 2009 12:09 schreef Chaos-Zero het volgende:
Nou daar komt het! Het is wel een echte tering zooi zo als jullie kunnen zien
De kwaliteit is ook wat minder, ik heb deze foto's genomen met m'n telefoon (HTC Touch Pro)
Knip
Wat een onzin. Het is maar net wat je er zelf van maakt, het is natuurlijk niet te vergelijken met de grotere steden, maar hier is genoeg te doen als je de geschikte mensen kent.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:17 schreef FP128 het volgende:
[..]
Oh ja, die plek waar echt geen drol te beleven is. Ik was er een tijdje terug en als je de wat grotere steden gewend bent is Leeuwarden een soort uithoek waar je haast verplciht bent een arsenaal aan games aan te schaffen om de tijd te doden.
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:28 schreef LockonStratos het volgende:
Jezus wat een pauperkamerben je 13 ofzo?
Welkom op het forumquote:Op donderdag 17 september 2009 17:56 schreef Flodder450 het volgende:
ik ben 15,en te lui om op te ruimen
Retrogaming is the keywordquote:Op donderdag 17 september 2009 17:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Welkom op het forum
Maar alleen een N64? Geen 360 of PS3?
ik:1994quote:Op donderdag 17 september 2009 18:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die console is zo oud als hemzelf
Idd. Ik heb ook consoles staan die ik nooit heb kunnen spelen, zoals een SEGA Master System II en een NESquote:Op donderdag 17 september 2009 18:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die console is zo oud als hemzelf
Heb jij het ongeloofelijk aantal van 190 achievement points op je Xboxquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:58 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vernieuwde setup. Nu in paprika-smaak. 70% minder vet.
Ja man!quote:Op zondag 20 september 2009 00:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb jij het ongeloofelijk aantal van 190 achievement points op je Xbox
Haha okeee..quote:Op zondag 20 september 2009 00:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja man!
Ik heb hem:
1. Al 2 weken, waarvan ik 1 week op vakantie ben geweest, 2e week nodig had om weer op adem te komen
2. Ik niet echt de hele godganse dag zit te gamen. (het weer is té goed om binnen te hangen)
3. Dat met de herfstdagen ook wel weer zal veranderen
Je ps3 heeft wel genoeg ruimte nodig om te ventileren, zolang ie maar niet in een afgesloten kast ligt is het te doen. Persoonlijk vind ik het beter om je ps3 op een meubel te zetten, zodat ie alle 'ruimte' heeft om goed te ventileren. Zelf heb ik deze meubelquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:44 schreef FinalD87 het volgende:
Mag hier vast wel een vraagje stellen.
Hoeveel ruimte heeft een PS3 nodig om te kunnen 'ademen'?
Zag deze namelijk in het Ikea boekje: klik, maar ik vraag me af of dat niet wat krap is voor de PS3.
In de folder hebben ze er wel een PS3 in staan: klik en dan pagina 83
Tering wat een berg 360 games!quote:Op zondag 20 september 2009 17:20 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vitrinekast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En op de grond want moet nog een kastje erbij kopen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drumstel en gitaren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gruwelijk Benno tv-meubel en zwart Enje rolgordijn van de Ikea!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:43 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Tering wat een berg 360 games!
Mijn setup deze maand
[ afbeelding ]
Het is een receiver volgens mij, geen PS3quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:32 schreef Nebo het volgende:
Is dat trouwens wel verstandig, de zijkanten van je PS3 gebruiken bedekken met CD's en andere shizzle?
Hahaha, 't was meer zoiets als "waar moet ik dit nou weer kwijt" Tis ook niet echt geweldige literatuur ofzoquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:29 schreef SuperFruitig het volgende:
Verkapt kijk mij boeken lezen -post Cliffy
Niet mijn huis dus weet het niet zeker maar volgens ikea.nl heb je het twee keer misquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Gruwelijk Benno tv-meubel en zwart Enje rolgordijn van de Ikea!
Verkapte kijk mij eens alles van de Ikea kennen post
Mijn man en ik kopen alletwee games die we leuk vinden, dus dit is onze verzameling van ons tweetjesquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:43 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Tering wat een berg 360 games!
Mijn setup deze maand
[ afbeelding ]
Lijkt er wel op inderdaad, alleen wieltjes in plaats van poten..quote:Op woensdag 23 september 2009 08:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Die van mij is ook LACK. En volgens mij zijn ze hetzelfde
Geloof het wel, en dan heb ik er nog een paar beneden liggen, bij onze andere xboxquote:Op woensdag 23 september 2009 15:50 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Lijkt er wel op inderdaad, alleen wieltjes in plaats van poten..
Zijn 60 games ofzo? Vind dat aardig wat hoorToffe Theron Guard figurine trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |