Oliebol schreef:
--------------------------
Okeoke, deel 2, ik heb er gewoon een ander slot op gezet zodat Juul geen toegang meer heeft tot de grote voorraad, dat is dus verleden tijd. Maar vooruit hier zijn nog 12 flessen wijn en wat prik en dan is het over en uit. Hier weer verder met het wijnproeven. Doosje asprientjes liggen rechts in de hoek. Oliebol moet geen wijn dat lijkt me zeer onverstandig maar ik neem wel een glaasje prik.
De bedden uit deel 1 blijven nog even voor jullie staan dan hoef je niet te rijden en kun je overnachten. Verder goed op jullie zelf passen hoor en geen brokken maken.
Badjassen hangen links in de hoek voor degene die even gebruik willen maken van het zwembad maar laat het nog wel netjes voor donderdag als de gasten komen. Papiertjes, blaadjes etc uit het water laten en opruimen. Veel plezier nog.
OOh ja en kijk ik ben nog voor de laatste keer even met AutoCad en photoshop in de weer geweest, anders wordt het vervelend denk ik maar dit is de voorraadkelder, die is alleen voor donderdag . De aanvulling van mijn bestelling komt er nog bij maar deze kelder wordt pas geopend op de dag zelf.
Dat jij dat van woensdag nou net moest zien.
Wou eens kijken wie er nog op aan het letten waren.
Had al een heel stukje klaar om te posten maar dat feest ging niet door vanwege een gesloten threat.
Maar zag wel op tijd dat jij als enigste opgemerkt had dat het dinsdag is.
Dus de intruders hadden mij niet pakken.
groetjes eli.
Nou dan pak ik maar weer een glaasje om voor te proeven
Ik ben dan ook maar zo verstandig geweest, om tijdens het proeven gewoon de aardappeltjes maar te schillen.
Anders verhongeren er hier zometeen een paar.
Ach en dan hebben we het morgen voor de grote dag toch lekker makkelijk.
Tijd zat om dan te manicuren/pedicuren enz.
Maar ik heb nog wel even voor nog een glaasje.
Ze wachten maar even, moet kunnen.
groetjes eli.
Ik heb in de voorraadkelder gekeken en gezien dat er veel te weinig bier is....
Kun jij een kratje Rochefort uit d'n Bels meenemen?
enne BooBooSan, mooi plaatje. Zie ik nou 'n soort draakje door de bliksem heen?
Doe mij nog maar een pilsje! hik. Oeps.
quote:
op 02-01-2000 om 06:41 PM schreef vossie het volgende:
enne BooBooSan, mooi plaatje. Zie ik nou 'n soort draakje door de bliksem heen?
Kan kloppen, dat is BooBooSan z'n Chinese sterrenbeeld.
quote:
op 02-01-2000 om 07:05 PM schreef Dodo het volgende:
Kan kloppen, dat is BooBooSan z'n Chinese sterrenbeeld.
Dodo!!! Waar was je nou??
En ik ben geen draak ik ben een tijger van Chinees sterrenbeeld en verder ook nog leeuw en van Indiaans sterrenbeeld das! Gelukkig heeft m'n blonde vriendin een goeie baan anders zou ik echt niet weten hoe ik al die beesten te vreten moest geven!
Zo en nou weer on-topic, wat wil je drinken Dodo?
Glaasje Chiantti erbij misschien.
quote:
op 02-01-2000 om 07:15 PM schreef BooBooSan het volgende:
Dodo!!! Waar was je nou??
En ik ben geen draak ik ben een tijger van Chinees sterrenbeeld en verder ook nog leeuw en van Indiaans sterrenbeeld das! Gelukkig heeft m'n blonde vriendin een goeie baan anders zou ik echt niet weten hoe ik al die beesten te vreten moest geven!Zo en nou weer on-topic, wat wil je drinken Dodo?
Eigenlijk was ik van plan niet meer te drinken nadat ik vannacht had gezien dat drank veel meer kapot maakt dan je lief is, maar doe mij toch maar een droge Martini, met ijs graag.
Dan drink ik die tijdens het afwassen en de hond uitlaten wel op, want ik heb geloof ik, ook nog ergens anders een leven.
Proost!
Hier heb je een paracetamolletje van me, dan ben je zo weer op de been. Heeft mij vanmorgen ook prima geholpen.
quote:
op 02-01-2000 om 07:21 PM schreef Dodo het volgende:
Eigenlijk was ik van plan niet meer te drinken nadat ik vannacht had gezien dat drank veel meer kapot maakt dan je lief is, maar doe mij toch maar een droge Martini, met ijs graag.
Dan drink ik die tijdens het afwassen en de hond uitlaten wel op, want ik heb geloof ik, ook nog ergens anders een leven.
Proost!![]()
???? Is dit soms weer een "dinges" Dodo?
Pas maar op jij! Ik heb een heel boek besteld over "dinges" bij Oibibio! En trouwens, je moet de groetjes hebben van Bianca.
quote:
op 02-01-2000 om 07:18 PM schreef mimi het volgende:
ik heb gelijk maar ff Pizza meegeneomen voor degene die nnog niet gegeten hebben.Glaasje Chiantti erbij misschien.
Lekkerrr die pizza..., ennuh laat die Chianti nog maar even zitten!
* Kozzmic is aan de sinaasappelsap.
quote:
op 02-01-2000 om 07:27 PM schreef mimi het volgende:
Hey Kozz, ben je daar, wat kan jij snurken zeg, ik heb haast geen oog dichtgedaan vannacht.
Wil je geen leugens over mij de Fok!wereld in helpen!!!
Anders ga ik ook vertellen dat ik vanochtend om 7:00 uur al met emmers en handdoeken in de weer was om iets wat uit jouw mond kwam op te ruimen...
quote:
op 02-01-2000 om 07:51 PM schreef mimi het volgende:
Okee Kozz, begrepen ik zal niet meer uit de school klappen. (heel lief stemmetje) Zal ik nog een sinasappeltje voor je uitpersen dan ?
* Kozzmic vindt Mimi wel weer een beetje lief...
Sorry, heb een beetje slecht humeur vandaag
Jij wilt er vast wel een glaasje Chianti bij.
* Bor slaakt een tevreden zucht.
quote:
op 02-01-2000 om 08:22 PM schreef sunshine het volgende:Maar Ger is nu weer blij (hoe zou dat komen
?) ( nee ik verklap niks, jullie hebben fantasie genoeg)
Fantasie genoeg maar....Was it worth it???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |