abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_245069
Zo, en hier weer lekker verder!

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_245070
BooBooSan net voor, maar ik kan niet wat Oliebol kan, dus had ik de hulp van mijn jongste zoon even nodig.

Oliebol schreef:
--------------------------
Okeoke, deel 2, ik heb er gewoon een ander slot op gezet zodat Juul geen toegang meer heeft tot de grote voorraad, dat is dus verleden tijd. Maar vooruit hier zijn nog 12 flessen wijn en wat prik en dan is het over en uit. Hier weer verder met het wijnproeven. Doosje asprientjes liggen rechts in de hoek. Oliebol moet geen wijn dat lijkt me zeer onverstandig maar ik neem wel een glaasje prik.
De bedden uit deel 1 blijven nog even voor jullie staan dan hoef je niet te rijden en kun je overnachten. Verder goed op jullie zelf passen hoor en geen brokken maken.

Badjassen hangen links in de hoek voor degene die even gebruik willen maken van het zwembad maar laat het nog wel netjes voor donderdag als de gasten komen. Papiertjes, blaadjes etc uit het water laten en opruimen. Veel plezier nog.

OOh ja en kijk ik ben nog voor de laatste keer even met AutoCad en photoshop in de weer geweest, anders wordt het vervelend denk ik maar dit is de voorraadkelder, die is alleen voor donderdag . De aanvulling van mijn bestelling komt er nog bij maar deze kelder wordt pas geopend op de dag zelf.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_245071
Dank je Eli. Ik heb dan ook geen zoon, alleen 3 katten en een blonde vriendin
pi_245072
BooBooSan,

Dat jij dat van woensdag nou net moest zien.
Wou eens kijken wie er nog op aan het letten waren.
Had al een heel stukje klaar om te posten maar dat feest ging niet door vanwege een gesloten threat.
Maar zag wel op tijd dat jij als enigste opgemerkt had dat het dinsdag is.
Dus de intruders hadden mij niet pakken.
groetjes eli.

dinsdag 1 februari 2000 @ 17:34:00 #5
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_245073
Foei Eli,
Borretje dacht even dat zij te diep in het glaasje had gekeken en zomaar een dag had gemist. Ik had al snel mijn feestkleding klaargelegd met het idee: de reunie begint bijna, is het pas dinsdag

Nou dan pak ik maar weer een glaasje om voor te proeven

Terug uit het enge bos
pi_245074
Ja Bor Sorry,

Ik ben dan ook maar zo verstandig geweest, om tijdens het proeven gewoon de aardappeltjes maar te schillen.
Anders verhongeren er hier zometeen een paar.

Ach en dan hebben we het morgen voor de grote dag toch lekker makkelijk.
Tijd zat om dan te manicuren/pedicuren enz.
Maar ik heb nog wel even voor nog een glaasje.
Ze wachten maar even, moet kunnen.
groetjes eli.

pi_245075
Jongens, doe nou niet zo flauw.... DeeDee is nog veel te jong voor alcohol!
"Ik zit niet meer op de voetbal"
pi_245076
DeeDee voor jou ook nu cola en fanta..even de site reloaden en het plaatje is aangepast
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 1 februari 2000 @ 18:41:00 #9
2335 vossie
preekt met passie
pi_245077
SANSEVERIAAAA!!!!

Ik heb in de voorraadkelder gekeken en gezien dat er veel te weinig bier is....
Kun jij een kratje Rochefort uit d'n Bels meenemen?

enne BooBooSan, mooi plaatje. Zie ik nou 'n soort draakje door de bliksem heen?

Doe mij nog maar een pilsje! hik. Oeps.

...dus let op je kippen

dinsdag 1 februari 2000 @ 19:05:00 #10
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_245078
quote:
op 02-01-2000 om 06:41 PM schreef vossie het volgende:

enne BooBooSan, mooi plaatje. Zie ik nou 'n soort draakje door de bliksem heen?

Kan kloppen, dat is BooBooSan z'n Chinese sterrenbeeld.

pi_245079
Pfffff..., ik ben ook weer in 't land der levenden... Wat 'n koppijn zeg, niet te geloven. Ik drink nooooooooooit meer... Nou ja, vanavond niet... denk ik... Uhmmm, is er ook sapje...

pi_245080
quote:
op 02-01-2000 om 07:05 PM schreef Dodo het volgende:
Kan kloppen, dat is BooBooSan z'n Chinese sterrenbeeld.

Dodo!!! Waar was je nou??
En ik ben geen draak ik ben een tijger van Chinees sterrenbeeld en verder ook nog leeuw en van Indiaans sterrenbeeld das! Gelukkig heeft m'n blonde vriendin een goeie baan anders zou ik echt niet weten hoe ik al die beesten te vreten moest geven!

Zo en nou weer on-topic, wat wil je drinken Dodo?

dinsdag 1 februari 2000 @ 19:18:00 #13
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245081
Mimi is ook weer terug van de kapper, ik heb gelijk maar ff Pizza meegeneomen voor degene die nnog niet gegeten hebben.

Glaasje Chiantti erbij misschien.

dinsdag 1 februari 2000 @ 19:21:00 #14
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_245082
quote:
op 02-01-2000 om 07:15 PM schreef BooBooSan het volgende:
Dodo!!! Waar was je nou??
En ik ben geen draak ik ben een tijger van Chinees sterrenbeeld en verder ook nog leeuw en van Indiaans sterrenbeeld das! Gelukkig heeft m'n blonde vriendin een goeie baan anders zou ik echt niet weten hoe ik al die beesten te vreten moest geven!

Zo en nou weer on-topic, wat wil je drinken Dodo?

Eigenlijk was ik van plan niet meer te drinken nadat ik vannacht had gezien dat drank veel meer kapot maakt dan je lief is, maar doe mij toch maar een droge Martini, met ijs graag.
Dan drink ik die tijdens het afwassen en de hond uitlaten wel op, want ik heb geloof ik, ook nog ergens anders een leven.
Proost!

dinsdag 1 februari 2000 @ 19:27:00 #15
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245083
Hey Kozz, ben je daar, wat kan jij snurken zeg, ik heb haast geen oog dichtgedaan vannacht .

Hier heb je een paracetamolletje van me, dan ben je zo weer op de been. Heeft mij vanmorgen ook prima geholpen.

pi_245084
quote:
op 02-01-2000 om 07:21 PM schreef Dodo het volgende:
Eigenlijk was ik van plan niet meer te drinken nadat ik vannacht had gezien dat drank veel meer kapot maakt dan je lief is, maar doe mij toch maar een droge Martini, met ijs graag.
Dan drink ik die tijdens het afwassen en de hond uitlaten wel op, want ik heb geloof ik, ook nog ergens anders een leven.
Proost!

???? Is dit soms weer een "dinges" Dodo?
Pas maar op jij! Ik heb een heel boek besteld over "dinges" bij Oibibio! En trouwens, je moet de groetjes hebben van Bianca.

pi_245085
quote:
op 02-01-2000 om 07:18 PM schreef mimi het volgende:
ik heb gelijk maar ff Pizza meegeneomen voor degene die nnog niet gegeten hebben.

Glaasje Chiantti erbij misschien.

Lekkerrr die pizza..., ennuh laat die Chianti nog maar even zitten!

* Kozzmic is aan de sinaasappelsap.

quote:
op 02-01-2000 om 07:27 PM schreef mimi het volgende:
Hey Kozz, ben je daar, wat kan jij snurken zeg, ik heb haast geen oog dichtgedaan vannacht .

Wil je geen leugens over mij de Fok!wereld in helpen!!!

Anders ga ik ook vertellen dat ik vanochtend om 7:00 uur al met emmers en handdoeken in de weer was om iets wat uit jouw mond kwam op te ruimen...

dinsdag 1 februari 2000 @ 19:51:00 #18
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245086
Okee Kozz, begrepen ik zal niet meer uit de school klappen. (heel lief stemmetje) Zal ik nog een sinasappeltje voor je uitpersen dan ?
pi_245087
quote:
op 02-01-2000 om 07:51 PM schreef mimi het volgende:
Okee Kozz, begrepen ik zal niet meer uit de school klappen. (heel lief stemmetje) Zal ik nog een sinasappeltje voor je uitpersen dan ?

* Kozzmic vindt Mimi wel weer een beetje lief...

Sorry, heb een beetje slecht humeur vandaag

dinsdag 1 februari 2000 @ 20:10:00 #20
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_245088
Hé Mimi, wat zit je haar leuk!

Is er nog een stukje pizza over?

Terug uit het enge bos
  dinsdag 1 februari 2000 @ 20:15:00 #21
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245089
Dank je voor het compliment Bor, wat voor Pizza had U gehad willen hebben ? Ik heb nog Pepperoni, Anjsovis of HamKaas.

Jij wilt er vast wel een glaasje Chianti bij.

dinsdag 1 februari 2000 @ 20:22:00 #22
2004 sunshine
Still shining!
pi_245090
Jongens, ik ben er ook weer na alle problemen van vanmiddag .
Eerst Ger die er achterkwam dat ik een flesje brandnetelwijn had meegesmokkeld en toen deed mijn provider allemaal moeilijk. Maar Ger is nu weer blij (hoe zou dat komen ?) ( nee ik verklap niks, jullie hebben fantasie genoeg) en nou mijn provider nog. Misschien was hij het met mijn alcoholconsumptie niet eens en zal ik vanavond aan de jus moeten
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  dinsdag 1 februari 2000 @ 20:26:00 #23
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_245091
Mimi, heb je ook een vegetarische pizza? Anders pluk er maar gewoon het vlees af, ik ben al zover heen dat ik dat toch niet meer merk . En ja lekker, doe er ook maar een flesje chianti bij.

* Bor slaakt een tevreden zucht.

Terug uit het enge bos
pi_245092
quote:
op 02-01-2000 om 08:22 PM schreef sunshine het volgende:

Maar Ger is nu weer blij (hoe zou dat komen ?) ( nee ik verklap niks, jullie hebben fantasie genoeg)

Fantasie genoeg maar....Was it worth it???

dinsdag 1 februari 2000 @ 20:28:00 #25
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245093
Sunshine, de sinasapels staan onder de bar, je moet wel zelf ff persen, en doe dan gelijk voor Kozzmic ook nog eentje want die voelt zich niet helemaal lekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')