abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 februari 2000 @ 20:31:00 #26
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245094
Borretje, hierzo nog een stukje Pizza met 4 verschillend soorten kaas. Vind je dat wel lekker.
  dinsdag 1 februari 2000 @ 20:47:00 #27
1464 ART
FOK!member
pi_245095
Mis ik hier nu de whiskey? Damn. Een Dimple zou er nu wel ingaan.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_245096
Dodo!! Ben je nou nog niet klaar met die hond?? Je Martini wordt helemaal lauw hoor!
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  dinsdag 1 februari 2000 @ 21:01:00 #29
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_245097
Lekkere kaaspizza Mimi.

Zo, nu nog een kopje koffie en ik heb een goede bodem om weer verder te gaan met wijnproeven .
Art, goed idee trouwens die wiskey, dan maak ik er een irish coffee van.

Terug uit het enge bos
pi_245098
Euuh, jongens, Pizza zonder servetten en drinken alsof het Limonade is. Dan deel ik dus wel even als oliebol-cyberma schoonmaakdingen uit. Papiertjes en vloeren opruimen. Spuugemmertje staat in de hoek en vooruit de bedden zijn weer opgemaakt. Proost!!!

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_245099
Hmmm... ik heb nu toch eigenlijk wel zin in een wijntje... Mimi, kan je me een half glaasje schenken?
  dinsdag 1 februari 2000 @ 21:05:00 #32
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245100
We zullen zorgen dat voor donderdag alles weer Spik en Span is okee .

Wil jij dan alsjeblieft nog wat whiskey in de kelder zetten want daar is toch wel veel vraag naar.

dinsdag 1 februari 2000 @ 21:08:00 #33
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245101
Tuurlijk Kozz, met alle plezier. Ik heb er ook maar een klontje in gedaan om de boel een beetje te verdunnen want het lijkt me verstandig als je weer langzaam begint.
pi_245102
Mimi ok, whiskey is meer besteld maar het slot blijft erop tot donderdag. Vooruit hier nog 1 liter, maar niet rijden vanavond, stap lekker het bedje in. Wel zorgen dat Snoopy de Poes eruit is
  dinsdag 1 februari 2000 @ 21:19:00 #35
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245103
Oliebol, ik kruip straks weer lekker in het door jou opgemaakte bedje, en als Snoopy daar dan wel ligt, denk je dat ie dan ook een wijntje lust ? Of heeft ie ook liever Whiskey ?
pi_245104
Neeeeeeeeeee Mimi, mijn hemel nee dan is er niets meer mee te beginnen, heb je haar vanmorgen niet gezien in het bed van Bor?...nou ze lag er te relexed en ik had het vannacht koud omdat ik niet had gezien dat ze onder de deken lag. Muntdropje mag ze wel want daar is ze verslaafd aan en vrouwtje ook
  dinsdag 1 februari 2000 @ 21:29:00 #37
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245105
Nou ja Oliebol, als ze liever muntdrop heeft dan wijn vin ik het ook goed.
Leg jij dan ff een zak drop op m'n nachtkastje ?
pi_245106
Hmmm Mimi, eigenlijk wil ik haar in mijn eigen bed hebben, de andere poes ligt nu om het moment als ik dit tik half op mijn buik en half op het toetsenbord. Moeilijk uit te leggen . Ik zal het omschrijven. Kijk ik lig in mijn bedje met het een redelijk grote monitor boven mij die hangt als het ware. Dan met een steun het toetsenbord schuin voor me en de poes dus eronder. De PC zelf staat onder het bed...eeeeh snappie het nog?...naja is ook een enorm ingewikkelt verhaal, is ook niet belangrijk. Belangrijk is dat Snoopy toch maar deze kant opkomt want ze knort nogal s'nachts, maar als je het nu echt koud hebt mag je hem lenen hoor.

Geef mij maar een glas lemon please, kan ik de poedersuikers innemen en dan ga ik ervandoor, tis genoeg geweest aan deze kant. Sweet dreams!!
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 01 Februari 2000).]

pi_245107
Mmmm... dat was een lekker half glaasje wijn!

* Kozzmic denkt dat-ie nog wel een half glaasje wil.

Eens even kijken...

dinsdag 1 februari 2000 @ 21:41:00 #40
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245108
Kozz, je moet niet steeds weglopen, je klontjes waren al helemaal gesmolten. Ik schenk meteen wijn voor je in en wat doe jij ? Beetje dubbelposten in Feedback.

Nu wel meteen opdrinken hoor, anders smelten je klontjes weer.

pi_245109
quote:
op 02-01-2000 om 06:41 PM schreef vossie het volgende:
SANSEVERIAAAA!!!!

Ik heb in de voorraadkelder gekeken en gezien dat er veel te weinig bier is....
Kun jij een kratje Rochefort uit d'n Bels meenemen?

Tuurlijk Vossie. Ik laad de kar vol en kom af met een bak of drie met Duvels, een fles of 10 Chimay en okay, speciaal voor jou een bak Rochefort. Kan Sombie ook gelijk aanschuiven, want daar houdt ze ook van....

Enne Vossie, niet met m'n voeten spelen he...

(De Belgen onder ons, zijn die er eigenlijk????, weten dat ik al aardig ingeburgerd ben als ze dit berichtje lezen)

dinsdag 1 februari 2000 @ 21:55:00 #42
2004 sunshine
Still shining!
pi_245110
Kozzmic, een zjuutje voor jou en voor mij ook eentje, maar met een stiekum ticje erin, hoor Ik laat me door mijn provider niet de wet voorschrijven!

En ja BBS, it was worth it

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_245111
Ja, ja, daar was ik weerrrr... Sorry was even aan de wandel met m'n halve glaasje wijn. 't Is al weer op

Aaaah Mimi... Je bent geweldig! Een nieuw lekker glaasje wijn voor Kozzmic

Sorry Sunshine... ik ben maar weer overgestapt op de wijn...

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 01 Februari 2000).]

dinsdag 1 februari 2000 @ 22:16:00 #44
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245112
Mimi gaat Snoopy ff naar Oliebol sturen, en dan zelf ook maar vroeg slapen want ik wil helemaal fit zijn voor donderdag.

O,ja Kozz voor het geval je ook weer blijft slapen : ik lig aan de linkerkant..

dinsdag 1 februari 2000 @ 22:20:00 #45
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_245113
quote:
op 02-01-2000 om 08:55 PM schreef BooBooSan het volgende:
Dodo!! Ben je nou nog niet klaar met die hond?? Je Martini wordt helemaal lauw hoor!

Ja, hier ben ik weer heel even. Die Martini had ik toch meegenomen daarnet? Maar doe me er nog maar een, maak er meteen maar een dubbele van trouwens., maar wel met ijs!
Hond ligt weer in z'n mand, afwas is gedaan, ik denk dat ik zo maar even Bianca ga bellen, leuke meid!
En zo fijn zichzelf gebleven!
------------------
In their nature all men are equal
It's their words that make them different

[Dit bericht is gewijzigd door Dodo (Datum 01 Februari 2000).]

dinsdag 1 februari 2000 @ 22:21:00 #46
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_245114
Ehhhhhhh * ayla1 it kin net.

Maar ik hoop van wel watdachten jullie van een paar zeer toepasselijke flessen BB?
Mag dat Oliebolletje anders wil ik er wel een paar van meenemen.

pi_245115
quote:
op 02-01-2000 om 09:55 PM schreef sunshine het volgende:

En ja BBS, it was worth it

Mooi zo sunshine, dan kunnen we zonder schuldgevoel die brandnetelwijn opdrinken!

En nu ga ik ff Dodo zoeken. Wat zou ze in Godsnaam voor hond hebben Fok!kers...een Ierse Zeikerd soms???

dinsdag 1 februari 2000 @ 22:27:00 #48
2335 vossie
preekt met passie
pi_245116
Bedankt Sansje, ik trek er gelijk een open.
Proost, daar ga je!
...dus let op je kippen

pi_245117
quote:
op 02-01-2000 om 10:16 PM schreef mimi het volgende:
O,ja Kozz voor het geval je ook weer blijft slapen : ik lig aan de linkerkant..

Ja, ja, en je dan net als gisternacht weer stiekem tegen me aanrollen hè...

Maar OK, jij ligt links

pi_245118
Gemeen hoor Dodo. Posten terwijl ik aan het typen ben. Je weet toch dat ik moeite heb met komma's? Maar goed je Martini staat klaar.
Trouwens, wist jij dat patchoeli ook weer helemaal in is? Dat hoorde ik van mijnheer Heijn. het schijnt dat al die mensen die vroeger patchoeli gebruikten, en al lang dood zijn, allemaal opnieuw gereïncarneerd zijn als eh...patchoeli gebruikers! Dus pas maar op!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')