Precies. En als zij het onverhoopt niet willen publiceren, verzin je toch zelf een tijdschrift? Je bevindt je in goed gezelschapquote:Op zondag 26 juli 2009 10:08 schreef intoxicated het volgende:
Zoals een goed en optimistisch student betaamt natuurlijk in de NEJM en anders maar in The Lancet
Ehm, zijn we nog niet helemaal over uitquote:Op zondag 26 juli 2009 10:06 schreef EricT het volgende:
[..]
Zal voor je duimen. Waar wil je het in laten plaatsen?
Pakistan Journal of Medical Sciencesquote:Op zondag 26 juli 2009 10:10 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Precies. En als zij het onverhoopt niet willen publiceren, verzin je toch zelf een tijdschrift? Je bevindt je in goed gezelschap
Heeft iedereen het zo erg rustig met Geneeskunde in Maastricht, of geld dat alleen voor jouw?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Bij ons wordt amper aandacht geschonken aan de wetenschap en onderzoeken. Ik hoop dat ik via mijn honours programma een beetje kan gaan netwerken om mee te werken aan een onderzoek. Lijkt mij juist erg interessant en in Maastricht heb je het sowieso erg rustig met alleen Geneeskunde zelf. Mijn keuzeblok aan het einde van het jaar is een wetenschapsstage dus daar hoop ik positief op te vallen
Alleen mensen die veel moeite hebben met de stof denk ik of mensen die alleen maar negens willen halen. De punten die je in je eerste en tweede jaar behaald stellen eigenlijk maar weinig voor, dus daarom steek in mijn tijd liever in andere dingen.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:47 schreef BloodyVirginMary het volgende:
[..]
Heeft iedereen het zo erg rustig met Geneeskunde in Maastricht, of geld dat alleen voor jouw?
BMJ hoor!quote:Op zondag 26 juli 2009 10:08 schreef intoxicated het volgende:
Zoals een goed en optimistisch student betaamt natuurlijk in de NEJM en anders maar in The Lancet
Al een uur geledenquote:
Ik niet, ik werk voor het UMC St Radboud. De andere mensen die vroeg moeten opstaan hebben voornamelijk co-assistentschappen. Die gaan gewoon door in de zomer.quote:
Dat meen je?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:40 schreef Cerbie het volgende:
Ik vind het wel een aardige lekenuitleg eigenlijk. Die van de Spits klonk veel erger met
Sarkozy had een probleem met zijn tiende hersenzenuw (nervus vagus) die het lichaam helpt de hartslag te reguleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |