wow, hoe heb je dat voor elkaar gekregen zonder je zusje te mishandelen?quote:
Ik werk voor die decentrale selectie al een tijdje in een ziekenhuis, zo viavia een setje hechtspullen en wat naaldjes kunnen lenen. Resultaat:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:50 schreef starla het volgende:
[..]
wow, hoe heb je dat voor elkaar gekregen zonder je zusje te mishandelen?
Ja dat hoorde ik al, eigenlijk ook wel logisch. Ik moest de manier van knopen eerst een beetje onder de knie krijgenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:04 schreef starla het volgende:
En dat is de arm van je zusje?
Zonder flauwekul, ik tel toch aardig wat (6 van de 8) hechtingen die geknoopt zijn óp de wond. Het liefst wil je ze naast de wond en allemaal aan dezelfde kant, zoals hier. 5 knoopjes allemaal onder de wond. Maar hey, je bent nog niet eens begonnen, dus waar zeur ik over. Goed gedaan!
Wanneer leer je het tijdens je studie? Als deel van een stage of echt 'in de klas'?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:09 schreef starla het volgende:
Sterker nog, waarschijnlijk kun je beter hechten dan ik. M'n laatste hechting dateert al weer van 1 jaar terug
Ach, ik word toch een kansloze neuroloog![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:10 schreef Laertes het volgende:
Bedankt in ieder geval en het zou fijn zijn als mijn eerste medische misser, sepsis met dodelijke afloop voor de banaan in kwestie, in de doofpot belandt
Tuurlijk niet! Geneeskunde is het leukste dat er is. Wil je ook de snijdende kant op, of heb je nog geen idee?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:10 schreef Laertes het volgende:
Verder kan ik niet wachten!
Ik ben bang dat ik op een dag wakker wordt in een smoothie...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:13 schreef starla het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde dat die belangenverenigingen van bananen verschrikkelijk zijn![]()
[..]
Tuurlijk niet! Geneeskunde is het leukste dat er is. Wil je ook de snijdende kant op, of heb je nog geen idee?
Ik zat ook een tijdje te denken aan neurochirurgie. Gaat hem niet worden omdatquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:15 schreef Laertes het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik op een dag wakker wordt in een smoothie...
Zie hierboven![]()
Neurologie lijkt me ook geweldig, ik ben alleen bang dat neurochirurgie te hoog gegrepen is, maar dat zien we dan wel
Hah, is het zó erg?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:19 schreef starla het volgende:
[..]
Ik zat ook een tijdje te denken aan neurochirurgie. Gaat hem niet worden omdat
1) ik zuig in snijden
2) ik nog een sociaal leven wil hebben
Ja, zware opleiding. Eén der criteria voor de opleiding tot neurochirurg is bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:26 schreef Laertes het volgende:
Hah, is het zó erg?
Haa, ik heb een stage neurochirurgie gedaan, was ik toevallig voor ingeloot. Vond het idd erg interessant.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:28 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, zware opleiding. Eén der criteria voor de opleiding tot neurochirurg is bijvoorbeeld:
'student liet zien dat hij buitengewone interesse had in het vak van de neurologie en specifiek
neurochirurgie'.
Met andere woorden; een 7 voor je tentamen neurologie in het 3e jaar en je hangt.
Au. Dat wordt dus echt bikkelenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:28 schreef starla het volgende:
[..]
Met andere woorden; een 7 voor je tentamen neurologie in het 3e jaar en je hangt.
Ik hoor juist dat dat op de VU heel erg is. Evaluaties tot je neus van je hoofd valt e.d.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:47 schreef Kassaa het volgende:
AHhhhhh ik krijg nu ook steeds meer zin om te gaan beginnen. Het lijkt me echt zo'n gave studie! Hopen dat het op de UvA een beetje meevalt met zelfreflectie en shit.
Ja, over het algemeen wel. Vond ik ook de zwaarste co-schappen, maar dat lag ook aan het feit dat ik ze minder interessant vond.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:47 schreef Laertes het volgende:
[..]
Au. Dat wordt dus echt bikkelen
Zijn alle 'chirurgieën' heel tijdrovend?
Wat een zeikverhaal zeg. Natuurlijk is het niet leuk om drie keer uitgeloot te worden en zo je 'droom' (quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:37 schreef BMD het volgende:
http://extra.volkskrant.n(...)_voor_geneeskunde_af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |