hm, dan was jouw operatie meer succesvol, ik heb laatst op die manier een musje dood zien gaanquote:Op maandag 27 juli 2009 20:44 schreef starla het volgende:
driewerf lol
Net een vogel tegen het raam gevlogen, operation overlord was er niets bij. Op het dak klimmen met gevaar voor eigen leven, maar ik heb het kreng te pakken. Nu komt de dierenambulance zo...![]()
En nee, ik heb geen traumascreening gedaan ok!
Toevallig ligt er ook een vogellijkje op het dak...blijkbaar vogelcrashgevoelige ramen hierquote:Op maandag 27 juli 2009 20:47 schreef Pluizel het volgende:
[..]
hm, dan was jouw operatie meer succesvol, ik heb laatst op die manier een musje dood zien gaangebroken nek
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:01 schreef starla het volgende:
vierwerf lol
Die lui van ambu komen...halen het onfortuinlijke schepseltje uit de doos en gooien het meteen in de lucht waarna het met nét geen 9.81 m/s2 ter aarde stort.
'Alles is OK, reflexen doen het enzo'![]()
Moet je eens bij een patient flikken dit
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:48 schreef Seam het volgende:
Kan iemand mij trouwens verder helpen? Ik zoek een grafiek waarin de gemiddelde lengte van Nederlander wordt gegeven tegenover de leeftijd en dan het liefst met standaard afwijkingen. Het liefst zo recent mogelijk. Die grafieken zoals je bij de GGD zag. Ik heb al gezocht bij CBS en GGD maar kan niks vinden.
Zoiets bedoel ik in ieder geval wel jaquote:
Verricht sectie!quote:Op maandag 27 juli 2009 20:50 schreef starla het volgende:
[..]
Toevallig ligt er ook een vogellijkje op het dak...blijkbaar vogelcrashgevoelige ramen hier
Echt?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:33 schreef starla het volgende:
Valt weinig meer te ontleden, het is al ontleed
Cool, je begint met geneeskunde?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:38 schreef Laertes het volgende:
[..]
Echt?
Pics!
Ik heb een keer een rat en een roadkill egel ontleed, fascinerende shit als je het mij vraagt.
Ben ook een keer een anatomiepracticum van de Radboud uni ingesneakt door een eerstejaars daar![]()
Komend jaar mag ik eindelijk zelf beginnen! Wooeii!
Decentraal gedaan en gehaald, wonder boven wonderquote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:43 schreef starla het volgende:
[..]
Ah, mooi man. In 1 keer ingeloot of zat je in groep a?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:46 schreef Laertes het volgende:
[..]
Decentraal gedaan en gehaald, wonder boven wonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |