Dat is ook idioot zeg. Over iemand aan een schandpaal nagelen gesproken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:59 schreef Lienekien het volgende:
Oh jee, ik ben groen.
Ik ben in een filantropische bui, deze week.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:04 schreef mane het volgende:
[..]
Dat is ook idioot zeg. Over iemand aan een schandpaal nagelen gesproken.
Doe eens een poging, want ik snap er niks van.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:06 schreef mane het volgende:
Ik zie dus ergens een verband tussen die billenman en het groene kleurtje van Lienekien, maar ik kan het even niet zo goed uitleggen.
Ja, dan komt het opeens allemaal wel heel dichtbij he? Sterkte met verwerken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En z'n broer is een collega van m'n vriendin, geloof ik.
Nee, ik donateer. Verder niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:10 schreef Gellius het volgende:
Liene, je participeert in iets!
Ik nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:59 schreef Lienekien het volgende:
Oh jee, ik ben groen.
Een vrouw in jouw positie?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe dan ook: ik krijg vanmiddag met de riem.
Ja, dat moeten wij mannen missen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:12 schreef Claudia_x het volgende:
Zwanger zijn sucks, maar dat geschop de godganse tijd is wel hilarisch.
Ik zit te wachten tot het moment waarop B. de buik een kusje geeft en een schop voor z´n kanis krijgt. Met de kat is het al hommeles geweest. Die gaat dan op m´n buik liggen en wordt er zo afgetrapt.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:12 schreef Claudia_x het volgende:
Zwanger zijn sucks, maar dat geschop de godganse tijd is wel hilarisch.
quote:Vroeger zat ze (..) met een verstilde glimlach om haar lippen. Ze droeg een nieuw leven onder het hart.
Tegenwoordig zijn ze botweg zwanger, en vinden ze dat best wel jofel.
Helpt het als je ctrl+shift indrukt?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:18 schreef k_man het volgende:
Reminder... maak niet je toetsenbord schoon als je computer nog aanstaat. Nu zitten opeens alle tekentjes onder de verkeerde toetsen..
Dit dus ;:=-±+`´^¨|*><~°?/')(_&%$#"!§@
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En z'n broer is een collega van m'n vriendin, geloof ik.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is de broer van m'n collega, dus ik heb wel even gekeken of ik er niet tussen stond..
Maar je hebt wel gedoneerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |