Dit soort foto's zijn eigenlijk spoilers, he?quote:
Op 'm toosten, wellicht.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:34 schreef Claudia_x het volgende:
Vandaag de sterfdag van mijn vader. Moet ik nu uit eten gaan ofzo?
Wij eten recentelijk met veel plezier een uitgeklede risotto: geen parmezaan, geen vis, geen groente, maar wel een dot mascarpone en wat citroen/citroenrasp (B. moet me maar corrigeren als ik iets vergeet, want hij is de chef). Galiameloen toe voor de vitamientjes. Zomers, makkelijk en verrassend lekker.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:34 schreef Claudia_x het volgende:
Vandaag de sterfdag van mijn vader. Moet ik nu uit eten gaan ofzo?
Rustig?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wou gewoon even laten weten hoe het nu in Nijmegen is.
En het schijnt dus een fokker te zijn, hè.quote:Billenfotograaf opgepakt door politie
GRONINGEN - De politie heeft de 24-jarige Bouwe S. uit Winsum aangehouden op verdenking van het heimelijk fotograferen en filmen van vrouwenbillen.
Dat heeft de regiopolitie Groningen donderdagavond bekend gemaakt. S. wordt aanranding ten laste gelegd. Hij zit nog vast. Onderzoek moet uitwijzen of er meer mensen betrokken zijn bij de zaak. De Winsummer was enerzijds verrast door de aanhouding, volgens politiewoordvoerder Martin Tillema, maar hij had het ook wel aan zien komen.
De man plaatste opnames van de heimelijk gefilmde en gefotografeerde billen op diverse websites. De zaak kwam donderdag aan het licht dankzij de website GeenStijl. Die begon vervolgens een digitale klopjacht en na een paar uur werd duidelijk dat het om S. gaat. De politie besloot er geen gras over te laten groeien en de Winsumer nog dezelfde avond op te pakken.
Bij de politie zijn nog geen aangiften gedaan door de gefilmde vrouwen. De politie verzoekt vrouwen die door S. onder de rok gefilmd zijn om contact op te nemen met de politie.
En, heb je je al gemeld?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En het schijnt dus een fokker te zijn, hè.
En z'n broer is een collega van m'n vriendin, geloof ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De foto's die ik nog kan vinden, daar sta ik niet op.quote:
Je zou het haast een sympathieke actie vinden van GeenStijl, maar die lui zijn altijd wel in voor een klopjacht.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij wordt met voor- en achternaam vermeld. Dus het zal voor DaD niet al te ingewikkeld zijn om na te gaan of het inderdaad de broer van haar collega is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je zou het haast een sympathieke actie vinden van GeenStijl, maar die lui zijn altijd wel in voor een klopjacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |