Een naamswijziging. En dan een leuke onthulling van de nieuwe naam.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:28 schreef ShadyLane het volgende:
Waar moeten we precies voor doneren? Om die jongen een nieuw leven te laten beginnen in het buitenland?
De verstilde glimlach past bij de Bouquetreeksversie van de zwangerschap. Ik was mijn mysterieuze lach na een week of 2 wel kwijt toen ik de longen uit m´n lijf bleef kotsen.quote:
Heel goedquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gedoneerd.
Horen jullie dat, Sigme heeft wél gedoneerd, hoor!
Ik opteer voor een Oosters bruidje.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een naamswijziging. En dan een leuke onthulling van de nieuwe naam.
In de bouquetreeksversie word je verlaten door de vader van je kind, om dan in het diepst van je ellende gered te worden door een langharige adonis die jou tot in de eeuwigheid trouw blijft en kleine Max opvoedt als zijn eigen zoon.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De verstilde glimlach past bij de Bouquetreeksversie van de zwangerschap. Ik was mijn mysterieuze lach na een week of 2 wel kwijt toen ik de longen uit m´n lijf bleef kotsen.
Helpt het nog als ik je de Hoe moet ik met mijn kind (1e en 2e deel) uit de Baedeker voor de Huisvrouw aan je laat bezorgen bij wijze van kraamcadeau?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De verstilde glimlach past bij de Bouquetreeksversie van de zwangerschap. Ik was mijn mysterieuze lach na een week of 2 wel kwijt toen ik de longen uit m´n lijf bleef kotsen.
Nietus! Moderne fratsenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In de bouquetreeksversie word je verlaten door de vader van je kind, om dan in het diepst van je ellende gered te worden door een langharige adonis die jou tot in de eeuwigheid trouw blijft en kleine Max opvoedt als zijn eigen zoon.
Ja, zie, ik had gewoon geen kind moeten nemen met de langharige adonis. Ik heb wat stappen overgeslagen en daar zal ik nu voor boeten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In de bouquetreeksversie word je verlaten door de vader van je kind, om dan in het diepst van je ellende gered te worden door een langharige adonis die jou tot in de eeuwigheid trouw blijft en kleine Max opvoedt als zijn eigen zoon.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Helpt het nog als ik je de Hoe moet ik met mijn kind (1e en 2e deel) uit de Baedeker voor de Huisvrouw aan je laat bezorgen bij wijze van kraamcadeau?
Erik, ik ben je zo dankbaar om deze tip.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helpt het als je ctrl+shift indrukt?
We zijn er nog steeds niet uit. Gister heeft B. 'Otis' geopperd maar dat vind ik een negernaam. Inmiddels begin ik 'Bobby' serieus te overwegen; B. vindt dat dat 'Bobbie' moet zijn en daar kan ik weer niet mee leven.quote:
Graag gedaan ±D. Ehquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Erik, ik ben je zo dankbaar om deze tip.Ik heb regelmatig te maken met tekens die ineens op een andere plaats zitten en mijn enige oplossing was vooralsnog om de computer opnieuw op te starten.
Hmm, laten we eens kijken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helpt het als je ctrl+shift indrukt?
Niet lachen, anders mag ik hier nooit meer iets vertellen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |