Weet je al of je (langer) mag blijven?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
En nee, ik zondig niet, ik werk deze week van 1300 tot 2100
neen, men heeft het tot nu toe nog veel te druk met steggelen over andere zaken geloof ikquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Weet je al of je (langer) mag blijven?
Ja dat gevoel heb ik dus ook. Redelijk matigquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:57 schreef bleiblei het volgende:
Volgens mij zijn Eny en Zoë beetje depri omdat Noortje weg is.
Zoë heb ik ook al een paar dagen niet echt gezien nml.
Tis net of ze aanvoelen dat er iets mis is.
Maar ze is dus 'echt' weg!?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:57 schreef bleiblei het volgende:
Volgens mij zijn Eny en Zoë beetje depri omdat Noortje weg is.
Zoë heb ik ook al een paar dagen niet echt gezien nml.
Tis net of ze aanvoelen dat er iets mis is.
Ze is iig. niet in de buurt. Eerst was het dat als je der riep je wel ergens een miauw hoorde, maar ze heeft al 5 dagen zich niet laten zien en niet laten horen.quote:
Is ze gechipt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb 'r donderdagavond voor het laatst gezien geloof ik
mjah, je mag dat niet te vaak op die beesten smeren he.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:58 schreef bleiblei het volgende:
Maareh, SQ... We hebben nog van die goedkope vlooienmeuk? Misschien helpt dat een beetje?
shit zeg.... stomme poes.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze is iig. niet in de buurt. Eerst was het dat als je der riep je wel ergens een miauw hoorde, maar ze heeft al 5 dagen zich niet laten zien en niet laten horen.
Dat snap ik, maar misschien wordt ze gevonden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar dan rennen ze evengoed weg
ja, weet je wat het is, ik heb echt geprobeerd om d'r binnen te houden. Maar bij Noortje werkt dat gewoon niet, die wil gewoon echt naar buiten. En dan hou je het toch niet tegen. Ze is wel es eerder dagen weg geweest, maar het begint me te lang te duren eigenlijk...quote:
Ik begrijp het helemaal SQ! Was vanochtend alweer bezorgd omdat Juul nog niet thuis was terwijl ze me anders beneden staat op te wachten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, weet je wat het is, ik heb echt geprobeerd om d'r binnen te houden. Maar bij Noortje werkt dat gewoon niet, die wil gewoon echt naar buiten. En dan hou je het toch niet tegen. Ze is wel es eerder dagen weg geweest, maar het begint me te lang te duren eigenlijk...
woei! en waar was eny?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
nou, het drietal is weer compleet. Ik hoorde de Noortje-mauw toen ik op Eny aan het jagen was![]()
Kleffe Whiskas-smurrie buiten zitten werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |