Dat heb ik ook te vaak gewoonquote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:37 schreef Jarno het volgende:
Game on. Waarom heb ik elke keer de last posts?.
Ja dat riepen ze hier ook al.. alleen sinds wij er zijn ( week of 3 al) zijn die tijden wat gewijzigdquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:06 schreef Jarno het volgende:
Wat ik me van Bangkok kan herinneren is dat de regen op de klok ging...
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja dat riepen ze hier ook al.. alleen sinds wij er zijn ( week of 3 al) zijn die tijden wat gewijzigd
2,5 week amper regen gehad zeg maar, nouja vorig weekend in Phuket weggespoeld 3 dagen en daarna in Kanchanaburi ook.. verders droog..
Ohnee Ko Samui waren idd van die : zet je klok er maar op gelijk" tijden![]()
Maar dan voor max 30 min met spetterend onweer..
Maar nu voor Bangkok gaan alle sluizen open en kan zelfs tot na het weekend aanhouden..
We zien wel.. het is niet mega vervelend aangezien je overal kunt schuilen en veel overdekt is.
Is ook wel lekker dat al dat roet eens wegspoeld!
Nog steeds genieten hier
Ko samui i am loving that Islandquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:19 schreef Jarno het volgende:
Ko Samui klinkt ernstig bekend. Volgens mij hebben wij die ook gehad.
Ik ga 2,5 week Koh Phi Phi onveilig maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ko samui i am loving that Island
Echt zooooooo lekker daar en mooi en de mensen echt heel tof! veel zachtere maar eerlijkere mentaliteit en als ze je niet mogen zeggen ze dat ook, dat is gewoon lekker direct en tof.
Houzer ben nu al jaloers op jou.. je hebt het nog voor de boeg! Heerlijk.
(Lamai beach zuiden ervan Bill resort is aan aanrader enne flink afdingen mogelijk
(zo kwamen wij een betaalbare lodge direct op het strand)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |