abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71169282
Ik ben net terug van een 2 weken lange vakantie. Nou, voordat ik dus terug vloog naar ons kikkerlandje, moest ik eerst naar het vliegveld van het desbetreffende land. A fijn, ik check in, pleur me koffers neer, met alleen nog het nodige mee zoals de ticket, IDkaart, en een mp3 om me tijdens de vlucht te vermaken.
Nou was ik zo dus op weg naar de gate, waar dus C19 op stond (ja, dat is groter als schiphol, bitch).

Ik kom aan in de verdieping waar ik moest wezen, en om zeker te weten of ik goed ging, zocht ik Eindhoven op met de juiste vertrektijd. Er stond C12-C21 op. Dus ik roep de beste man de beveiliger en vraag hem om verklaring (omdat hij met zn hendig sjieke segway aan kwam slippen, jeweet, met deze blik op zn gezicht , en ik van " ".

Ik: Hallo beste man. Kan ik u wat vragen?
Segwayslipper: Jawel meneer, dat kan
Ik: Ik moet dus de vlucht naar Eindhoven hebben om 14:10, maar waar slaat dat C12-C21 op?
Segwayslipper: Dat betekent dat uw vlucht op alle gates kan wezen, tussen C12 en C21. Over een half uur komt de gate die u moet hebben op het scherm.
Ik: ( ) Dankuwel, ik weet genoeg
Segwayslipper: Alstublieft meneer, fijne vlucht nog.
Ik: Slipse!

Verwachte reactie is natuurlijk dat TS dom is, nee, het vliegveld is gewoon dom . Er staat verdomme C19 op mn kaartje, en dan wel ff aangeven dat het op 9 verschillende gates kan aankomen? Ik dacht dat die shit van te voren wordt gepland Waarom staat het dan al 2 weken lang op mn kaartje? Puur toeval?

Dus we gingen boarden, en tyfus wat was dat een rij. Wou iedereen bij het raampje zitten ofzo? (o.a. TS, het liefst zit je natuurlijk tussen de lekkere chicka's, maar het volk dat meevloog kwam allemaal uit eindhoven, nuff said +1 voor stuwardessen tho ).

Nadat alle paupers als gazelles die voor een tijger vluchten het vliegtuig in stormden, had ik toch een goed plekje incl 2 raampjes (JAAA!! 2!!) weten te bemachtigen Suck on that, noobs! Want ik nam de achterkant, waar maar 1/4 van naartoe liep (luie varkens, loops eens wat extra meters! ).
En zo kregen we weer het standaard gezeur over reddingsvesten, mondkapjes, electronica uit, mobiels mogen helemaal NIET aan, bla bla. Als je daar boven zit met -52 celsius kan je al weinig als de boel decompresseert toch? Of dat we misschien in dat ene meertje in duitsland landen en zinken .

Goed, zij waren klaar en we were ready for takeoff! Het was matig weer, met dikke wolken. Het vliegtuig telt zo'n 120-150 mensen, dus erg groot was het niet. De piloten bliezen het de lucht in, en zodra we door de wolken gingen was er turbelentie als de motherfucker. Ergens is het wel leuk, want er gingen kinderen huilen en volwassenen die WOAH roepen . Ik hield mn Pokerface, which u can't read , en keek chill naar buiten. Fuck man! Geen fuck te zien!! Mijn raampjes, wat doen jullie?
En tsja, aangezien ik niks kon zien en we met 45 graden omhoog bliezen, werd ik misselijk . Nou had ik al mn twijfels over de piloten, desondanks de normale turbelentie door wolken.
Eindelijk, we waren op ons hoogtepunt, ik kon weer goed naar buiten kijken en weg was mn misselijkheid. Maar fuck ik verveelde me dood. Die mensen om je heen waren ook niet de gezelligste (omdat dikke mensen gezellig, en zij waren dus niet dik ). Dus ik zette mn mobiel aan (wel met vliegtuigmodus, dan mag het ) en ging dus mp3's luisteren. En de echte kenners weten, dat de vliegtuigmodus alle draadloze verbindingen verbreekt en dus net zo schadelijk is als een gehoorapparaat van de gemiddelde half dove. Op de vlucht heen deden we er wel moeilijk over en hij moest gewoon echt UIT! Ja wat man, mn mp3's wat doen jullie Deze keer pech
Dus wij landen, en dat ding slingert heen en weer. Uiteraard, de piloot was een leerling van ik weet niet hoe jong Koffers gepakt (die van ons kwam het er eerst uit, dat is pas koning ). Daar werden we opgewacht om terug te rijden richting Amsterdam

En helaas, file.. Maar het had goede punten. Namelijk alle sjonnies in de files uitlachen, en andere typische volkjes opzoeken (zoals chicka's in Fiat Panda's ( ) die het stuur op 5 voor 1 vasthouden, en als ze een stukje naar voren moeten plankgas geven, koppeling laten schieten en weer hard remmen op die 4 meter. Met haar vriend ernaast. Hoe kon die nou chill naar zn muziek luisteren man?! En ik dus in de auto de huillie uithangen hoe zulke chicka's nou hun rijbewijs ooit hebben kunnen halen en alles zo snel verleerd hebben. En onze machtige chauffeur natuurlijk de lolbroek uithangen, met nog wel zn grapjas en pretpet op, hetzelfde doen (oke, dat was wel grappig ). En zo ging het door. Patsertjes met hun BMW uit 1992 die het begaven En dan nog de welbekende 50centie in hun Peugeot 205 uit 1993. Maar wel een spange ketting van zoveel goud hebben dat het zeker 2x de waarde van die auto is (wat overigens ook niet veel is ) Toen kwam er een gouden golf, met zn bling bling 20 inch velgen langrijden. Allesch, goud schilver, schwart, jeweettoch . Maar wel een 2 euro shirt van de zeeman dragen
Van het vermaak droogde mn bek uit en kreeg ik ook nog honger. Dus we rijden langs de kankerpipo om eens een goede burger te versmaden . Mijn honger was gestild, alleen was de laatste burger zo droog KutMekEend die die dingen niet vers van de plaat haalt maar een half uur laat rotten Maar dat was alleen de laatste burger, welke eigenlijk nog warm was. Maargoed niks aan te doen. En mijn MP3 nokte er na de MekEend ermee, omdat de accu leeg was. Had ik dus niet naar mn rock kunnen luisteren gek! Uiteindelijk kwamen we 4 uur later thuis Maar ik stop hier, het topic is al kankerlang De rest was wel oke, zoals de vakantie zelf
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  dinsdag 21 juli 2009 @ 03:37:41 #2
224468 Jawzz
Daar had ik je!
pi_71169322
Zo. Jij maakt nog eens wat mee zeg.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 03:38:19 #3
122997 zquing
Drama Junk
pi_71169325
waar is de samenvatting? Beetje te laat om alles te lezen en al die smileys
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_71169327
Lang verhaal.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 03:40:16 #5
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_71169337
Samenvatting:
Nogal dommige TS beleeft 13-in-dozijn doodnormale terugkomstvakantiedag, welke toch het hoogtepunt is van zijn vakantie.

Nuff said.
pi_71169340
Ik ben net terug van vakantie.....OK verhaal is me te lang voor dit tijdstip. Volgende keer lees ik weer verder en hoor je van me.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 21 juli 2009 @ 03:44:18 #7
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_71169358
dat was nuttig
pi_71169361
Mijn foon kan niet 'uit'. 'Uit' is bij mij de vliedtuigmodus. Dus ik mag hem niet meenemen?
pi_71169378
In heel de eerste alinea geen emoticon, wtf!1!!

Maar
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 03:27 schreef Sjibble het volgende:

Ik: Hallo beste man. Kan ik u wat vragen?
na hallo beste man, daar kon ook nog een emoticon.

verder, sterkte met deze verschrikkelijke trauma's
  dinsdag 21 juli 2009 @ 03:54:12 #10
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_71169391
  dinsdag 21 juli 2009 @ 04:00:13 #11
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_71169406
TS is voor het eerst op vakantie geweest met het vliegtuig.
2000 light years from home
pi_71169432
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 04:00 schreef Merkie het volgende:
TS is voor het eerst op vakantie geweest met het vliegtuig.
Echt hè, zoveel details ook, de blijheid druipt er vanaf . Leest op zich wel lekker weg though .
  dinsdag 21 juli 2009 @ 04:12:47 #13
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_71169454
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 04:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Echt hè, zoveel details ook, de blijheid druipt er vanaf . Leest op zich wel lekker weg though .
Alleen iets teveel smilies .
2000 light years from home
  dinsdag 21 juli 2009 @ 04:15:31 #14
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_71169463
Je denkt toch niet dat ik heul dat kankerverhaal ga lezen, hé?
Ook geen sig dus
  dinsdag 21 juli 2009 @ 04:15:38 #15
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_71169464
Ik heb het ook nog helemaal gelezen
En dat kan zomaar.....?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 04:18:48 #16
224468 Jawzz
Daar had ik je!
pi_71169469
Ik vind dat smiley's wel een goede uitdrukking geven van hoe de desbetreffende persoon op dat moment met zijn hoofd op de situatie reageerde!
pi_71169547
Zo! Je zat bij 2(!) raampjes. Wat wou je doen? Tegelijk naar buiten kijken...
Ik lees in het verhaal niks over een jetlag dus ts is niet ver weg geweest.
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_71169558
Best wel dom dat je je telefoon niet hebt opgeladen voordat naar huis bent gegaan.
pi_71169711
Alles is toch kut totdat je thuis bent.
Ja, die met de ballen in de bek.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 21 juli 2009 @ 07:14:56 #20
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_71169713
tvp
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_71169755
TS is meer dan een halfuur van tevoren op het vliegveld. Noob!
pi_71169762
Bij ryanair mag je in volle vlucht wel gewoon je telefoon gebruiken zelfs bellen, smsen en internetten mag
  dinsdag 21 juli 2009 @ 08:08:41 #23
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_71170007
Voor de mensen die het verhaal nog willen lezen er zitten 46 smiley's
happen naar de baas
  dinsdag 21 juli 2009 @ 08:15:22 #24
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_71170052
Ik heb het helemaal gelezen, en het moet gezegd, het is een waar meesterwerk.
Ik hoop dat het een feuilleton wordt en dat we nog veel meer van dit soort intense, prachtige wederwaardigheden van Sjibble tegemoet mogen zien.
  Moderator dinsdag 21 juli 2009 @ 08:20:08 #25
45833 crew  Fogel
pi_71170102
TS woont in Amsterdam maar gaat toch met een paupervlucht naar Eindhoven.

En het vliegveld waar TS vandaan vertrok was groter dan Schiphol omdat ze er een gate C19 hebben Ik hoop dat je als je ooit een keer genoeg geld hebt gespaard om met een niet-pauper ailine te vliegen vanaf gate D87 mag vertrekken op Schiphol.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')