http://gathering.tweakers.net/ ??quote:Op dinsdag 21 juli 2009 04:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben bijna altijd serieus, als ik stellig word, dat is ook waarom ik al jaren miscommunicatie heb met users hier.
Dat is hier echt het probleem niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 04:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben bijna altijd serieus, als ik stellig word, dat is ook waarom ik al jaren miscommunicatie heb met users hier.
Grow up manquote:Op dinsdag 21 juli 2009 04:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar ben je misschien niet een heel klein beetje kleurtjes geil? Eerst oranje, nu weer groen. Misschien had je zelfs voor dat oranje nog iets anders maar dat weet ik nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 04:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is hier echt het probleem niet.
blauwquote:Op dinsdag 21 juli 2009 04:05 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Maar ben je misschien niet een heel klein beetje kleurtjes geil? Eerst oranje, nu weer groen. Misschien had je zelfs voor dat oranje nog iets anders maar dat weet ik niet
Oranje had ik omdat ik dat leuk vond. Groen is omdat *insert bericht dat ik al 3 keer getypt heb*quote:Op dinsdag 21 juli 2009 04:05 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Maar ben je misschien niet een heel klein beetje kleurtjes geil? Eerst oranje, nu weer groen. Misschien had je zelfs voor dat oranje nog iets anders maar dat weet ik niet
Je kunt toch niet zonder kleurtjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 04:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oranje had ik omdat ik dat leuk vond. Groen is omdat *insert bericht dat ik al 3 keer getypt heb*
Hell, ik had een tag die niemand anders heeft, nu heb ik een tag die 100 anderen hebben. Als ik erop zit te geilen had ik die andere tag wel gehouden..
Als het echt waar was zou het praktisch zijn, maar 9 van de 10 vinden het gewoon echt cool alleen om een kleurtje te hebben, dat zijn pubers. En waarom kan het Kiva topic dan wel zonder kleurtje 8000+ ophalen? Is dat dan toeval?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:59 schreef Harajuku. het volgende:
Lamon: Buhuhu, jij loopt alleen populair te doen met je kleurtjuh
Hara: Vorig jaar zonder kleurtje hadden we na 2 dagen 175 euro, dit jaar mét kleurtje hebben we na 2 dagen 1000 euro.
En probeer dan nu daar op te reageren en niet ineens over je buurvrouw of Amerika gaan praten.
Je zal waarschijnlijk jezelf ruikenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 04:08 schreef TwyLight het volgende:
En lekker belangrijk die kleur, ik ruik eerder jaloezie dat geilheid hier
Prima knul.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 04:08 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Je kunt toch niet zonder kleurtje.
[ afbeelding ]
Your intelligence meter has reached a new lowquote:Op dinsdag 21 juli 2009 04:09 schreef Lamon het volgende:
Buurvrouw of Amerika? Waar heb je het nou weer over?
Maar jij denkt dat ik lieg?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 04:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als het echt waar was zou het praktisch zijn, maar 9 van de 10 vinden het gewoon echt cool alleen om een kleurtje te hebben, dat zijn pubers. En waarom kan het Kiva topic dan wel zonder kleurtje 8000+ ophalen? Is dat dan toeval?
Buurvrouw of Amerika? Waar heb je het nou weer over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |