Ja, dan bezoek je een wedstrijd of concert. Ik heb het over fanclubs die 1 persoon volgen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:30 schreef Ritmo het volgende:
Je zit zelf toch ook bij een soort 'fanclub'?Jij steekt veel geld en tijd in Feyenoord en anderen veel in Eminem of U2.
Zeer scherp.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:30 schreef Ritmo het volgende:
Je zit zelf toch ook bij een soort 'fanclub'?Jij steekt veel geld en tijd in Feyenoord en anderen veel in Eminem of U2.
Ja ok, maar het idee is hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, dan bezoek je een wedstrijd of concert. Ik heb het over fanclubs die 1 persoon volgen.
Zag net toevallig nog een groep bejaarde Belgen die Carlos Sastre door heel de wereld achtervolgden
Nouja, als je bijvoorbeeld de fanclub neemt van Johan Derksen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja ok, maar het idee is hetzelfde.Jij wilt ook alles weten over je club (ik ook
) en anderen over hun band of artiest.
Al snap ik je punt wel, een persoon is iets anders dan een club. Maar toch, zolang je niet overdrijft, laat iemand lekker naar concerten gaan en CD's/DVD's kopen.Al wordt het wel erg triest als een 40-jarig persoon z'n muren met posters vol heeft hangen. Als je dat bedoeld ben ik het met je eens...
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nouja, als je bijvoorbeeld de fanclub neemt van Johan Derksen.
Like wtf? Het is gewoon iemand die z'n werk doet en verder ook helemaal niet zo bijzonder is. Lijkt me ook niet dat zo'n iemand op een fanclub zit te wachten.
Ja ok, maar Derksen is gewoon een journalist/TV-personage. Niet echt een idool of iemand die grootste dingen heeft gedaan ofzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nouja, als je bijvoorbeeld de fanclub neemt van Johan Derksen.
Like wtf? Het is gewoon iemand die z'n werk doet en verder ook helemaal niet zo bijzonder is. Lijkt me ook niet dat zo'n iemand op een fanclub zit te wachten.
Waarom zou dat betekenen dat je 'ergens bij wilt horen'. Leg me dit eens uit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 04:34 schreef ChickenMan het volgende:
Mensen die fan zijn van een voetbalclub. 'Ergens bij willen horen'. Kansloze mensen.
Dat meisje is deerniswekkender dan alle fanclubleden bij elkaar. Zelfs die van Frans Bauer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |