Of gewoon je klachten negeren of denken 'het gaat wel over'. Want dat is het meestal.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:27 schreef Lkw het volgende:
[..]
Er wordt natuurlijk bedoeld dat je, ook al heb je steeds erger wordende klachten, toch op dezelfde voet doorgaat. Dat is wat anders dan vrij van klachten doorgaan.
Is het vergelijkbaar met de pieptoon die iedereen hoort als het écht stil is?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:36 schreef Synthesist het volgende:
ik heb ook een eeuwige pieptoon, bij mij kwam het doordat iemand een astronaut naar me toe gooide.
leuk is anders, maar ik zal het vast niet zo erg hebben als de jongen van t verhaal. Je kan er mee leven, als je er niet op let is het er niet.
hier ben ik ook wel erg benieuwd naar, maar zal wel niet omdat zoals bij Tinnitus ze het hebben over een fantoompijn. Maar damn zeg, aangrijpend verhaalquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:05 schreef mirved het volgende:
Maarja is doof gemaakt worden geen optie dan ?
Dus ik ben niet gekquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Is het vergelijkbaar met de pieptoon die iedereen hoort als het écht stil is?
je hoort het bloed door je aderen stromenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:40 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Dus ik ben niet gek![]()
Hoe komt dat eigenlijk?
echt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
je hoort het bloed door je aderen stromen
mmh, weet niet of iedereen die wel moet horen als het stil is. In principe word je gezond geboren met alle trilharen intact. Geen defecte trilharen = geen valse informatie naar de hersenen = geen enkele pieptoon.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
jup ik weet het bijna zeker. Geen idee hoe ik het weet, zat al te googelen maar kon zo snel niks vinden. Er zal zo wel een snotneus mijn shit beamen (iig daar ga ik vanuit, anders google ik morgen verder)quote:
Nee, gezonde oren horen zonder geluid niets, echter is er altijd geluid. Overal op deze aardkloot.quote:
quote:
Ja, dat is ongeveer wel hetzelfde. Gelukkig is mijn piep wel iets lager dan die van de TV, mijn vorige TV piepte en daar kon ik echt niet tegenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:44 schreef Synthesist het volgende:
[..]
mmh, weet niet of iedereen die wel moet horen als het stil is. In principe word je gezond geboren met alle trilharen intact. Geen defecte trilharen = geen valse informatie naar de hersenen = geen enkele pieptoon.
Het is meer het geluid wanneer je een TV op AV zet, een hele hoge puls. Maar die hoor ik niet als ik muziek aan heb, tv kijk, of iets anders doe. Heel veel mensen hebben een pieptoon, door geluid op het werk, discotheken, concerten, mp3 spelers. Word alleen maar erger in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |