Nee hoor, Bono, Phil Collins, Charles Darwin, Vincent van Gogh, André Hazes, Bart Peeters, Ronald Reagan, Jean-Jacques Rousseau, Barbra Streisand, Neil Young en meer mensen lijden of leden ook aan Tinnitus.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:05 schreef mirved het volgende:
Ik denk ook dat dit een vrij uniek geval is. Meeste mensen worden gewoon doof.
Maar ze hebben niet ook die andere ziekte ernaast toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:08 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee hoor, Ludwig van Beethoven, Bono, Phil Collins, Charles Darwin, Vincent van Gogh, André Hazes, Bart Peeters, Ronald Reagan, Jean-Jacques Rousseau, Barbra Streisand, Neil Young en meer mensen lijden of leden ook aan Tinnitus.
Kijk, daar zit wat in. Dat was ik even vergetenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:12 schreef mirved het volgende:
[..]
Maar ze hebben niet ook die andere ziekte ernaast toch?
Ik heb het gehele verhaal gelezen en snap bovenstaande zin niet zo goed. Reeds een aantal maal een geluidstrauma opgelopen en maar door blijven gaan met het bezoeken van fuifjes en concerten terwijl ie van te voren eigenlijk wél wist dat ie daar iets zeer vervelends kon oplopen. Dat is net zoiets als continu maagzuur krijgen na het eten van vette happen en toch wekelijks lekker bij de plaatselijke frietkot je eten gaan halen tot je een maagzweer hebt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:38 schreef Parkinson_XTC het volgende:
Ik vroeg me af waarom mij dit moest overkomen? Ik had twee keer in mijn leven zonder oorbescherming in lawaai gestaan, TWEE keer! Er zijn zoveel mensen die zoveel vaker in lawaai komen, en niets oplopen.
De meeste mensen gaan toch gewoon zonder oordopjes naar een concert en zetten hun mp3-speler te hard?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik heb het gehele verhaal gelezen en snap bovenstaande zin niet zo goed. Reeds een aantal maal een geluidstrauma opgelopen en maar door blijven gaan met het bezoeken van fuifjes en concerten terwijl ie van te voren eigenlijk wél wist dat ie daar iets zeer vervelends kon oplopen. Dat is net zoiets als continu maagzuur krijgen na het eten van vette happen en toch wekelijks lekker bij de plaatselijke frietkot je eten gaan halen tot je een maagzweer hebt.
Er wordt natuurlijk bedoeld dat je, ook al heb je steeds erger wordende klachten, toch op dezelfde voet doorgaat. Dat is wat anders dan vrij van klachten doorgaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:21 schreef Maeghan het volgende:
[..]
De meeste mensen gaan toch gewoon zonder oordopjes naar een concert en zetten hun mp3-speler te hard?
Om het nog maar niet over je andere vergelijking te hebben, met eten. Hoeveel mensen eten zich niet bijna letterlijk dood?
Hij bezocht die feestjes met oordoppen, terwijl hem verzekerd was dat hij met die oordoppen geen schade zou oplopen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik heb het gehele verhaal gelezen en snap bovenstaande zin niet zo goed. Reeds een aantal maal een geluidstrauma opgelopen en maar door blijven gaan met het bezoeken van fuifjes en concerten terwijl ie van te voren eigenlijk wél wist dat ie daar iets zeer vervelends kon oplopen. Dat is net zoiets als continu maagzuur krijgen na het eten van vette happen en toch wekelijks lekker bij de plaatselijke frietkot je eten gaan halen tot je een maagzweer hebt.
Voor zover ik kan lezen ging hij niet op dezelfde voet door.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:27 schreef Lkw het volgende:
[..]
Er wordt natuurlijk bedoeld dat je, ook al heb je steeds erger wordende klachten, toch op dezelfde voet doorgaat. Dat is wat anders dan vrij van klachten doorgaan.
Of gewoon je klachten negeren of denken 'het gaat wel over'. Want dat is het meestal.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:27 schreef Lkw het volgende:
[..]
Er wordt natuurlijk bedoeld dat je, ook al heb je steeds erger wordende klachten, toch op dezelfde voet doorgaat. Dat is wat anders dan vrij van klachten doorgaan.
Is het vergelijkbaar met de pieptoon die iedereen hoort als het écht stil is?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:36 schreef Synthesist het volgende:
ik heb ook een eeuwige pieptoon, bij mij kwam het doordat iemand een astronaut naar me toe gooide.
leuk is anders, maar ik zal het vast niet zo erg hebben als de jongen van t verhaal. Je kan er mee leven, als je er niet op let is het er niet.
hier ben ik ook wel erg benieuwd naar, maar zal wel niet omdat zoals bij Tinnitus ze het hebben over een fantoompijn. Maar damn zeg, aangrijpend verhaalquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:05 schreef mirved het volgende:
Maarja is doof gemaakt worden geen optie dan ?
Dus ik ben niet gekquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Is het vergelijkbaar met de pieptoon die iedereen hoort als het écht stil is?
je hoort het bloed door je aderen stromenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:40 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Dus ik ben niet gek![]()
Hoe komt dat eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |